רשימת הירוקים כחול לבן בראשות אביהו האן- הכי שיוויונית, פלורליסטית, ליברלית ומייצגת את חיפה

מצורפת תמונת השישיה הראשונה של הירוקים כחול לבן בראשות אביהו האן עם בני גנץ. קרדיט לתמונה: אלעד מלכה
מצורפת תמונת השישיה הראשונה של הירוקים כחול לבן בראשות אביהו האן עם בני גנץ. קרדיט לתמונה: אלעד מלכה

אביהו האן המתמודד לראשות העיר חיפה הציג את רשימתו למועצת העיר המורכבת מסיעת 'הירוקים של חיפה' וממפלגת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ.

סיעת 'הירוקים של חיפה' בראשותו של האן, היתה הסיעה הגדולה ביותר באופוזיציה ומנתה ארבעה חברי מועצה בקדנציה האחרונה. לאור הפעילות הנמרצת של חברי הסיעה בתחומים רבים ובעיקר מעורבותו של אביהו האן כאחד היוזמים של החלטת הממשלה על פינוי בז"ן והמפעלים המזהמים ממפרץ חיפה, בשילוב החיבור והתמיכה של 'כחול לבן' בראשות בני גנץ, מאמינים בסיעה כי אביהו האן יבחר לראשות העיר והסיעה תגדיל את כוחה במועצת העיר.

אביהו האן יו"ר הסיעה ומועמדה לראשות העיר "בששת המקומות הראשונים ברשימת 'הירוקים – כחול לבן' למועצת העיר חיפה יש ייצוג זהה לנשים וגברים. זאת הרשימה הכי פלורליסטית וליברלית, יש בה מבוגרים וצעירים, ותיקים ועולים חדשים, נציגי שכונות, צעירים וסטודנטים והיא מייצגת בצורה הטובה ביותר את העיר חיפה".

רשימת הירוקים כחול לבן למועצה: 1 – אביהו האן – יו"ר הסיעה. 2 – יעל שנער – נציגת המשפחות הצעירות, תושבת בת גלים. 3 – מוטי בליצבלאו – מומחה וותיק בתחום איכות הסביבה מקריית חיים. 4 – לינוי נגר-שאול – יו"ר אגודת הסטודנטים של הטכניון, מהנדסת חומרים, מ"פ בסיירת דובדבן, מרכזת תחום הצעירים. 5 – עו"ד מרינה ברנובסקיה – אשת סביבה, מבצעת מגוון פעילויות פרו-בונו למען הקהילה, מרכזת הפעילות בקרב קהילת דוברי הרוסית. 6 – עידו בירן – יו"ר אגודת סטודנטים, עובד בחברה בטחונית.
הרשימה שהוגשה לועדת הבחירות מונה 18 חברים, מעבר לששת הראשונים, נמצאים ברשימה גם שחר פרקיס – טניסאי עבר עולמי, אלוף נבחרת ישראל ומאמן נבחרת הנשים בטניס, דר זר – מפעילי מחאת הסטודנטים במחאה נגד ההפיכה ואת הרשימה נועלת הגברת לאה דרור, מראשוני החברים בסיעת הירוקים של חיפה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.