ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט הוכתר כיקיר הסתדרות מרחב העמקים הצפוני

ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט הוכתר כיקיר הסתדרות מרחב העמקים הצפוני

התואר הוענק לפלוט בטקס חגיגי שקיים יו"ר המרחב, לאון פרץ לכבוד השנה החדשה

בהשתתפות יו"ר נעמ"ת עו"ד ליאור הרשקוביץ אדרעי, יו"ר נעמ"ת לשעבר, ברכה ברוב, סגני ראש העיר, אלכס גדלקין וסמיון ברון, מאות חברי ועדים, גמלאים ועובדים, הוענק ביום שני השבוע התואר "יקיר הסתדרות מרחב העמקים הצפוני" לראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט :"אין ראוי יותר מימך לקבל את תואר הכבוד של הסתדרות העובדים  אתה עושה רבות למען זכויות העובדים, העבודה המאורגנת היא נר לרגליך" אמר יו"ר המרחב, לאון פרץ וציין את פועלו של פלוט למען רווחת העובדים.

מארגני האירוע הצליחו לשמור את קבלת התואר בסוד וניכר היה כי פלוט, שהוזמן לברך בטקס הרמת כוסית לכבוד החג, הופתע  :"אני מתרגש כי להסתדרות העובדים יש אצלי פינה חמה בלב. התחלתי את דרכי הציבורית במועצת הפועלים ומעולם לא באמת עזבתי את התפקיד. בכל תפקיד בו כיהנתי במשרות  הניהול   במשרדי הממשלה ובכנסת המשכתי לשמש כנציג העובדים וראיתי זכות וחובה להגן על זכויותיהם .לא פעם פנו אלי קולגות הנהלה בשאלה באיזה צד אני, מנכ"ל או ועד עובדים? עבורי התשובה הייתה  ברורה, אני לצדם של העובדים, הם המשאב החשוב ביותר שיש לנו, הם ההון והנכס האנושי"

 פלוט הודה ליו"ר המרחב לאון פרץ על המחווה. הוא ציין את שיתוף הפעולה ההדוק של העירייה עם הסתדרות המרחב והבטיח להמשיך בדרך המשותפת למען העובדים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.