סיכום שנה במרכז הלמידה ב"ליאו באק" – התקדמות מרשימה לתלמידים בכל התחומים

מרכז למידה לאו באק 2023
מרכז למידה לאו באק 2023

הפרויקט סייע לנערות ולנערים משכונות מוחלשות לצמצם פערים בלימודים מטרה נוספת שהושגה הייתה העצמה חברתית מנהלת חטיבת הנעורים במרכז "ליאו באק" הביעה תקווה כי שיתוף הפעולה המוצלח יימשך גם בשנה הבאה     

ועדת החינוך של ועד העדה הספרדית בחיפה פועלת במרץ כדי לאפשר לכל ילד וילדה בעיר לממש את הפוטנציאל שלהם. אחד המיזמים המרכזיים השנה היה פרויקט מרכז הלמידה ב"ליאו באק".

בסיום שנת הלימודים נערך אירוע בהשתתפות הנערים והנערות שלקחו חלק בפרויקט, מנכ"ל מרכז החינוך ליאו באק הרב אופק מאיר ומנהלת חטיבת הנעורים של מרכז החינוך מיכל ליבני. את ועד העדה ייצגו חברות ועדת החינוך: היו"ר עו"ד בתיה חיימוב-רומן, שפרה ענתבי ולימור דהן.

מיכל ליבני ציינה בסיפוק כי "מרכז הלימוד הוכתר כהצלחה". ליבני הוסיפה כי כולם מצפים להמשך שיתוף הפעולה הפורה והמועיל גם בשנת הלימודים הקרובה. כ-50 נערות ונערים משכונות מוחלשות זכו הודות למיזם בהזדמנות של ממש – גם לחזק את הזהות היהודית, גם ליהנות מהעצמה חברתית וגם לסגור פערים לימודיים. בפרט הצליחו הנערות והנערים, חלקם עולים חדשים וחלקם ישראלים ותיקים יותר, להציג התקדמות מרשימה בכל מקצועות הליבה וכן במדעים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.