כוכב ה- NBA בחיפה

קרדיט: דוברות עיריית חיפה

הכדורסלן אנס קאנטר הגיע היום כאורח של עיריית חיפה לביקור בעיר והעביר סדנת כדורסל לכ-200 בני נוער חיפאים – יהודים, ערבים ודרוזים

הכדורסלן אנס קאנטר, ששיחק 11 עונות בליגת ה – NBA בעמדת הסנטר ונחשב לכוכב קבוצת ״פורטלנד״, הגיע הבוקר כאורחה של עיריית חיפה לאולם הספורט של בית הספר ״עבד אל רחמן״, בו הוא העביר סדנת כדורסל לכ- 200 בני נוער חיפאים – יהודים, ערבים ודרוזים, מעמותות הספורט השונות בעיר.

קאנטר נתן טיפים לספורטאים הצעירים ששואפים להגיע לשחק כמוהו בליגת ה- NBA והסביר כי חשוב להקפיד על אימונים רבים, תזונה נכונה ושעות שינה.

כשעל חולצתו מתנוססת הסיסמה:
״Build Bridges Not walls״ העביר הכוכב מסרים של שלום, אהבה, סובלנות וקירוב לבבות: ״כשאני פוגש אדם אני קודם כל מסתכל על האישיות שלו ולא על הדת או צבע העור. אמנם כולנו כאן שונים אבל שפת הכדורסל מאחדת ביננו, עלינו למצוא תמיד את המשותף ביננו ולחיות יחד ללא מלחמות״.

רה״ע חיפה, עינת קליש רותם בירכה את השחקן: ״חיפה היא עיר של ספורט שבה חיים יחד בשותפות יהודים וערבים. כולם כאן ציפו בהתרגשות לבואך, כיף לארח בעיר אנשים גדולים מהחיים ואני בטוחה שתהווה השראה לנוער החיפאי שלנו״.

בתום הסדנה ערכה המשלחת סיור ב״מרכז הרפואי בני ציון״, בין היתר בחדר היולדות המשופץ ובחדר המיון הממוגן שנבנה במקום בימים אלו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.