אליהו לוי, חבר בכיר בהנהלת אומ"ץ, הלך לעולמו

אליהו לוי בכיר באומ"ץ הלך לעולמו. צילום באדיבות אומ"ץ

מיומו הראשון בתנועה, חולל לוי ז"ל מפנה משמעותי בפעילות המחוז הצפוני במשך כעשור הוא הביא לידי ביטוי מחשבה מעמיקה ונכונות תמידית להתנדב לכל פעילות יו"ר אומ"ץ וחברו הטוב של לוי, פנחס פליצ'ה פלד, ספד לו: "אלי היה אהוב על כולם, רגיש לאחר וער לתחושות הציבור"

אליהו לוי, אחד החברים הבכירים והאהובים בתנועת אומ"ץ, הלך לעולמו. בתנועה נפרדו ממנו תוך ציון התרומה העצומה שלו למחוז הצפוני ולאומ"ץ בכלל בכל רבדי המאבק בשחיתות השלטוניות והציבורית.

אליהו, או אלי כפי שקראו לו חבריו, הצטרף לתנועה לפני כ-10 שנים, ומהיום הראשון הביא לידי ביטוי משמעותי את יכולותיו המגוונות. "מחשבה מעמיקה ופורייה, בדרך כלל 'מחוץ לקופסה', אפיינה את העשייה הרבה של אלי", ספד לו יו"ר התנועה, פנחס פליצ'ה פלד.

פלד, שהיה חבר קרוב של לוי, ציין גם את אישיותו המרשימה: "אלי היה איש נקי כפיים, צחור כשלג וזמין לכל צורך התנדבותי למען החברה. הוא התגלה כאדם בעל עוצמות ורוח צעירה, דבר אשר השרה ביטחון בקרב כל החברים".

הרגישות הרבה של לוי, ובפרט לחלשים ולפגועים, הובילה אותו לעשייה ענפה, גם מעבר לתחום ההגדרה של פעילותו. כפי שסיכם פליצ'ה פלד את פועלו ואישיותו של לוי ז"ל: "איש מיוחד שלא ידע גבול בעשייתו הציבורית".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.