לראשונה – פסטיבל הליכות ג'יין מגיע לחדרה

 במקביל לניו יורק, ברצלונה, לונדון, תל אביב וירושלים הפסטיבל הבינלאומי הליכות ג'יין יתקיים לראשונה בחדרה ובמסגרתו ייערכו ארבעה סיורים מקוריים ומרתקים במקומות שונים בעיר, פרי יוזמה משותפת של קהילת חדרה והסביבה של חברה להגנת הטבע, קהילת הסטודנטים "בוחרים מחר" ו"טורבינה" מרכז הצעירים בחדרה. 


מחפשים פעילות מעניינת לשישי-שבת הקרובים? בואו להכיר את חדרה מנקודות מבט חדשות ולשמוע סיפורים מרתקים, במסגרת פסטיבל הליכות ג'יין, פרי יוזמה משותפת של קהילת חדרה והסביבה של חברה להגנת הטבע, קהילת הסטודנטים "בוחרים מחר" ו"טורבינה" מרכז הצעירים בחדרה. כל ההליכות בדרגת קושי קלה, הן נעשות בהתנדבות ולכן ההשתתפות ללא תשלום ופתוחה לקהל הרחב, בהרשמה מראש בקישור הבא: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdta8f0-WOvSmtEL0HoJuHXva0WW165QAW5HgNrJhwh6slR7g/viewform.


פסטיבל הליכות ג'יין נערך בהשראתה ולזכרה של ג'יין ג'ייקובס, בכ-150 מדינות בעולם, ובמהלכו מתקיימים סיורים והליכות שיתופיים-קהילתיים בהדרכת תושבים מקומיים, שמטרתם לאפשר התבוננות על המרחב והחיים בישוב. "אני שמחה כי בסוף השבוע הקרוב תעלה גם חדרה על מפת ההליכות העולמית, עם 4 הליכות בעיר ובאתר טבע עירוני, בהן נחשוף פינות חמד בעיר לקהל הרחב", מסכמת איריס ארבל, מנהלת קהילת החברה להגנת הטבע בחדרה והסביבה.


צילום איריס ארבל, החברה להגנת הטבע



Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.