משטרת ישראל עצרה קטין תושב הגליל בגין סחיטה באיומים

משטרת ישראל עצרה קטין תושב הגליל בגין סחיטה באיומים ופרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים*.
במשטרת ישראל התקבלה תלונה בחודש אפריל 2019, על ידי גבר, כי הנאשם(קטין) סחט אותו באמצעות איומים מספר פעמים. הקורבן ציין, כי הנאשם פונה אליו באמצעות מיסרונים באפליקציית הוואטספ והן באמצעות שיחות טלפוניות, ומאיים עליו, כי במידה ולא יעביר לו סכום כסף על סך 5,000 ש"ח, הרי שיפרסם תמונות ותכתובות אינטימיות של הקורבן.
מיד עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה ובמסגרתה הונחה הקורבן להיענות למפגש עם הנאשם.במפגש הקורבן לכאורה ישלם לנאשם את סכום הכסף אותו דורש.שוטרים סמויים נערכו במקום ובמועד שתוכנן המפגש,ומיד עם הגעת הנאשם למקום שנקבע נעצר על ידי השוטרים.
הנאשם במהלך החקירה הובא לדיון בבימ"ש השלום לנוער בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו, אולם בית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה והורה על שחרור הנאשם בתנאים מגבילים. בעקבות החלטת בימ"ש שלום הוגש ערר ע"י משטרת ישראל לבימ"ש מחוזי בחיפה, אשר קיבל את הערר וקבע, כי יש מקום להותיר את הנאשם במעצר עד להגשת כתב אישום.
בסיום חקירה יסודית ומאומצת הצליחו חוקרי משטרת ישראל לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם. פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדו בבימ"ש שלום לנוער כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין סחיטה באיומים.
צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.