האישה חשדה שבעלה בוגד בה, שכרה בלש ובסופו של יום מצאה את עצמה בזרועותיו

הבעל בתגובה: פתאום היא עסוקה רק בבזבוזים, חברות וטיולים לחו"ל - הייתי סקרן לברר מדוע זה קורה
פוזיציה!
פוזיציה!

חמש שנות נישואים ודרמה אחת גדולה. האישה חשדה שבעלה בוגד בה, שכרה בלש ובסופו של יום מצאה את עצמה בזרועותיו. המשולש הרומנטי הזה מגיע לבית המשפט למשפחה, כשהאישה דורשת חלוקת רכוש וגירושין בבית הדין הרבני.

תחילתו של הסיפור לפני חצי שנה כשהאישה חשדה שבעלה בוגד בה. ללא קשר לחשד האישה, בעלה החליט שהוא רוצה לברר מה עושה אשתו בשעות הרבות שהיא יושבת בבית. להגנתו טען: "עד שנישאנו היא עבדה וגם שנה לאחר הנישואין. פתאום היא עסוקה רק בבזבוזים חברות וטיולים לחו"ל – והייתי סקרן לברר מדוע זה קורה". לדבריו זו הסיבה שהתקין לה האזנת סתר בבית וברכב.

האישה באמצעות עורכת הדין סולן טענה כי בעלה בוגד בה. "הוא יוצא מוקדם, חוזר מאוחר ולא תמיד נותן הסבר". עו"ד סולן היא שהמליצה לה לבדוק את הפחדים שלה ולשכור בלש וכך עשתה.

אחרי שבועות של מעקבים "הצליח" הבלש רק במשימה אחת "בעלך לא בוגד, או לפחות אני לא מצאתי את הבחורה שהוא לדבריך בוגד איתה". יחד עם זה הבלש לא הרפה ובמשימה ללכוד ברשתו את האישה הוא הצליח ומהר מאד הם הפכו לזוג שמנהל רומן סוער כולל נסיעות משותפות לחו"ל. האישה רק לא ידעה שהיא מואזנת ולכן בעלה היה זהיר מאד בכל הנוגע לרומן שניהל, אם ניהל, אבל יותר מזה הוא חשף את הרומן של אשתו עם הבלש.

למרות הכל הוא הסכים לשלום בית "אני רוצה להביא איתה ילד לעולם ואנחנו עובדים קשה בשביל זה", הסביר בפגישת ישוב הסכסוך שקדם להגשת התביעה בבית הדין הרבני. האישה הסכימה. זה החזיק שלושה חודשים ואז הבין הבעל שאשתו חזק בקשר עם הבלש. עכשיו הוא דורש גט ללא חיוב בכתובה. האישה מבקשת כתובה וחלוקת רכוש שווה בהתאם למה שנצבר בחמש שנות הנישואים שלהם.

למרות המצב המביך מבקשת עו"ד סולן להגיע לפשרה שכן היא אינה מעוניינת להביך את הלקוחה שלה ומצד שני גם לא את הבלש, שניהם לקוחות שלה. "האמת איפשהו באמצע וצריך למצוא פתרון מכובד", טענה בבית המשפט למשפחה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.