כדורגלן שנפגע במשחק תובע פיצוי מחברת הביטוח

בחוות דעת של מומחה נקבעה לו נכות של 20% בשל הגבלות בתנועות עמוד השדרה לאחר שעבר ניתוח
עו"ד סאמי אבו ורדה
עו"ד סאמי אבו ורדה

משחק כדורגל יכול להיות מסוכן לכדורגלנים את זה כולם יודעים . אבל כדורגלן שנפצע מצפה לקבל סיוע מקבוצתו או מחברת הביטוח וכשזה לא קורה הוא מגיע לבית המשפט.

זה מה  שקרה לכדורגלן מקבוצה בצפון, שלפני כארבע שנים נפגע כאשר "התנגש באוויר עם שחקן מקבוצה מתחרה ונגרמו לו נזקי גוף קשים ".

בתביעה שהגיש הכדורגלן בן 21, באמצעות עו" ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה  לנזקי גוף לבית משפט השלום בחיפה נגד איילון חברה לביטוח בע"מ, שביטחה אותו בפוליסת ביטוח תאונות אישיות לאגודת וארגוני ספורט.

בתביעה נטען כי הכדורגלן שסבל מכאבים בגב תחתון בעקבות האירוע במגרז פנה לקבלת טיפול רפואי. הומלץ  לו על טיפול שמרני והוא שוחרר לביתו. 

אבל הכאבים לא עברו והוא נבדק  על ידי מומחה אורתופד אשר הפנה אותו לבדיקת MRI. על פי הממצאים, הוא קיבל הנחייה להימנע מפעילות ספורטיבית ולחזור לביקורת בעוד חצי שנה עם בדיקת CT.

בהמשך המעקב הוא אושפז בבית חולים שיבא ותחת הרדמה כללית עבר קיבוע לעמוד השדרה. למרות הניתוח שעבר, המשיך לסבול מכאבים ומהגבלות בתנועות ו"כתוצאה מהתאונה והנזק שנגרם לו, נאלץ לפרוש ממשחקי הכדורגל בכלל".

 לתביעה צורפה חוות דעת של מומחה רפואי  שקבע כי נותרה לו נכות בשיעור של 20% בגין ההגבלות הבינוניות בתנועות עמוד השדרה.

 התביעה דורשת שלשלם לו יעל פי אחוזי הנכות את פוליסת הביטוח וכן עבור ההוצאות הרפואיות שהיו לו וכן תשלום על  הפסדי השתכרות בעבר ובעתיד, טיפול רפואי עתידי, כאב וסבל. כאשר גובה הפיצוי יקבע על ידי בית המשפט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.