מד״א מחלק אלפי חבילות מזון

לקראת חג הפסח עשרות אלפי חבילות מזון למשפחות מועטות יכולת יאספו ע"י מתנדבי מד"א במסגרת מבצע 'קמחא דפסחא'.
זו השנה ה- 15 בה אלפי מתנדבי מד"א, בני נוער ובוגרים, מתגייסים למבצע רחב היקף של איסוף מזון למשפחות מועטות יכולת  * מנכ"ל מד"א, אלי בין: "גם השנה נעשה מאמץ על מנת שלא יישאר בית בישראל ללא שמחת חג על שולחן הסדר"
 
מבצע קמחא דפסחא הפך למסורת במד"א, וגם השנה יתגייסו אלפי עובדי ומתנדבי מד"א, נוער ובוגרים, למבצע איסוף מוצרי מזון למשפחות מועטות יכולת. מבצע ההתרמה יחל היום (א') וימשך כשבועיים עד ה- 18.4.
 
הציבור הרחב מוזמן להגיע בהמוניו ולתרום מוצרים למשפחות מועטות יכולת שיאספו ע"י מתנדבי מד"א, בכניסה לרשתות השיווק ולמרכולים ברחבי הארץ, בין השעות 10:00-22:00 בימי חול, בימי שישי בין השעות 9:00-13:00 וכשעה לאחר צאת השבת ועד 23:00 במוצ"ש. מניסיון השנים הקודמות מצביעים במד"א על כמה מוצרים מומלצים לתרומה ביניהם: מצות, יין, מיץ ענבים, שמן, סוכר, קמח מצות, ממרח שוקולד, ריבה, קפה שחור, נס קפה, שתיה קלה, שימורי טונה, חמוצים במלח, לפתנים בשימורים, עוגיות ועוגות כשרות לפסח, חרוסת, חזרת, תרכיזי מיץ, חלב עמיד, תפוחי אדמה ועוד.
 
גם השנה שואפים מתנדבי ועובדי מד"א לאסוף עשרות אלפי חבילות מזון למשפחות מועטות יכולת ברחבי הארץ, על מנת לוודא כי כמה שיותר משפחות יוכלו לחגוג את ליל הסדר בכבוד.
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין:* "כמו בכל ערב חג פסח, גם השנה אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לספק מוצרים לארוחת חג מכובדת למשפחות נזקקות. מד"א הוא ארגון שפעילותו להצלת חיים שזורה בחיי תושבי ישראל. החיבור שלנו עם הקהילה, הוא ערך עליון עבורנו- אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הרווחה בארץ לאורך כל השנה ובחג במיוחד. חשוב לנו לעשות את מירב המאמצים על מנת להגיע ולסייע, מדובר במשימות הומניטאריות מהמעלה הראשונה".

 

צילום: דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.