כתב אישום: דרס פעוט בן שנתיים

המשטרה הגישה היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים נגד תושב חדרה, החשוד בדריסת פעוט בן שנתיים בחוף אולגה.
בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו ביום שישי האחרון (26.4.19) בחקירה מואצת בעקבות תאונת דרכים בחוף אולגה, במסגרתה פגע רוכב אופנוע בפעוט בן שנתיים תושב א.א.פחם בשביל המיועד להולכי רגל ונמלט מהמקום, כאשר בתום חקירה ממוקדת עצרה המשטרה את הנהג, גיבשה את הראיות הנדרשות בתיק ובהליך מהיר הוגש היום ע"י תביעות תעבורה כתב אישום חמור כנגד הנהג.
כידוע, משטרת ישראל מנהלת מאבק עיקש ואכיפה חסרת פשרות כנגד נהגים המסכנים את בטחון משתמשי הדרך ולשם כך אוכפת באופן ממוקד עבירות מסכנות חיים ואלה המוגדרות בריונות כביש, לצד תביעה מחמירה כנגד אלה הרומסים את החוק ברגל גסה, כמו במקרה האמור.
בתוך כך, בוחני התנועה של המחוז סיכמו אמש את תיק החקירה והעבירו את ממצאיו לעיון יחידת התביעות של אגף התנועה, אשר גיבשה והגישה היום את כתב האישום בבימ"ש תעבורה חדרה, לצד בקשה למעצר עד תום הליכים נגד הנהג, שלגביה תינתן החלטה שיפוטית מחר.
כאמור, ניתן לפרסם בהתאם לכתב האישום את החשדות המיוחסים לנהג – תושב חדרה בן 24, באשר למעורבותו בתאונה, הכוללים : נהיגה בקלות ראש, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף וללא ביטוח וכל זאת כאשר הנהג פגע בפעוט בעת שנהג בשביל המיועד להולכי רגל בלבד ולבסוף לא דיווח על התאונה כנדרש בחוק.
משטרת ישראל רואה בחומרה את התאונה ונסיבותיה ותמשיך באכיפה ותביעה מחמירה בהתאם, למען שלום הציבור ובטחונו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.