המרכז הרפואי בני ציון והחברה הכלכלית לחיפה יבחנו שיתופי פעולה

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן אירח את סגן ראש עיריית חיפה עו"ד דוד עציוני וסקר בפניו את הפעילות הנרחבת שבוצעה במרכז הרפואי בתקופת משבר הקורונה וההיערכות לגל שני בתקווה שזה לא יגיע כמובן.
ד"ר אוהד הוכמן , הציג בפני סגן ראש העיר המכהן גם כיו"ר החברה הכלכלית לחיפה את חלק מהחזון של בית החולים לשיתופי פעולה עם הקהילה העסקית, שיקדמו את בית החולים כמו גם את החברות העסקיות, יאפשרו מתן כיווני פעולה שונים לגופים השונים, ויתנו ערך לכלל השותפים. השניים סיכמו לבחון שיתופי פעולה.
ד"ר הוכמן שיבח בפני סגן ראש העיר חיפה עו"ד דוד עציוני את תפקודם של הצוותים הרפואיים ועובדי המרכז הרפואי במהלך משבר הקורונה והדגיש, "בבית החולים בני ציון, יש צוות מצוין ומסור שמתחילת האירוע לא היסס לעשות הכל על מנת לתת טיפול רפואי נאות לחולי הקורונה כמו גם לחולים שאינם חולים בקורונה. כולם התגייסו למשך שעות רבות של עבודה בשישי, בשבת במהלך החג ועשו את הכל! אם זה רופאים, אחיות, מקצועות הבריאות ומנהל ומשק".
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון הציג בנוסף בפני סגן ראש העיר חיפה את תנופת הבנייה המרשימה שבה מצוי ביה"ח הכוללת בתוכה בניית חדר מיון ומחלקת אשפוז ממוגנים, שיפוץ מחלקות בבית החולים, בניית חדרי לידה חדשים, שיפוץ והרחבת מכון פה ולסת, שיפוץ והרחבת המכון ההמטולוגי והאונקולוגי, ועוד.
(צילום: גדי נס)

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.