רן אהרון – המנהל האדמיניסטרטיבי החדש של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי

כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ממשיכה להתחדש בכוחות ניהול צעירים. זמן קצר לאחר שרונן נודלמן מונה כמנהל המחוז, נכנס רן אהרון לתפקידו הקודם בשנה האחרונה, כמנהל האדמיניסטרטיבי של המחוז

לרן תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני מנהלת מערכות בריאות. הוא מגיע לתפקיד הבכיר לאחר שעשה ב-20 השנים האחרונות דרך משמעותית במחוז.

החל בשנת 2000 כלכלן ביחידת הביזור, לאחר מכן ריכז את השירותים מחוץ לסל במחלקת השיווק ואז קודם לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי במינהלת חיפה, תפקיד בו כיהן למעלה מעשור ובשנה האחרונה נקרא לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי במינהלת אשר של כללית החולשת על: נהריה, מעלות ויישובי הסביבה. לאחר קילומטראג' עשיר זה בכללית, הוא מגיע לתפקיד החדש והמאתגר עם היכרות מעמיקה של השטח וניסיון ניהולי רב.

ניהול אדמינסטרטיבי של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, שהינו המחוז הגדול בארץ, אשר משרת 750 אלף מבוטחי כללית, בפריסה גיאוגרפית נרחבת, הינו תפקיד מאתגר ורחב היקף השקול לניהול אדמיניסטרטיבי של אחת מקופות החולים הקטנות ברמה ארצית. התפקיד כולל ניהול צוות של כ-900 עובדי מינהל אשר מעניקים שירות בדלפקי המשרדים של המרפאות בלמעלה מ-200 מרפאות כללית ברחבי המחוז ובמרכזים הרפואיים הגדולים לין וזבולון. בנוסף, מופקד רן על כל מערך יחידות התמך במחוז, כמו מיחשוב ותקשורת מתקדמת, לוגיסטיקה, משק, בינוי ועוד. התפקיד כולל גם ייזום וליווי כל מערך הבינוי, השכירות והשיפוץ של מרפאות ומתקני שירות ומכונים ברחבי המחוז, ציודן במכשור רפואי מתקדם, כמו גם ריהוט ואביזרים, בתקציב של מיליארדי שקלים.

רן: "אני מודע לאתגר הגדול בתפקיד זה ובאחריות הרבה המוטלת עלי הן כלפי ציבור לקוחות גדול והן כלפי עובדי כללית שלהם תפקיד חשוב במתן שירות למטופלים. בדעתי להתמקד בפיתוח הגורם האנושי, עובדי המינהל, כמי שנמצאים בחזית  מתן שירות לציבור הלקוחות. על כן בכוונתי להשקיע רבות בפיתוח המשאב האנושי, להעשירו בידע ובכלים שיובילו למתן שירות מיטבי, תוך פיתוח מסלולי קידום, עתודות ניהוליות וגאוות יחידה".

רן תושב חיפה, נשוי ואב לשניים.

במעט הזמן הפנוי שנותר לו הוא עוסק במגוון תחביבים: נגרות, בישול, רכיבה על אופניים וגינון.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.