נשף גרעיני בכרמל

מאות אלפי ₪ נאספו בערב ההתרמה השנתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי כרמל. כספי התרומות יסייעו לרכישת מכשיר SPECT CT  חדש ומתקדם עבור המכון לרפואה גרעינית של בית החולים. מנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג הודה באירוע לתורמים ואמר " בתרומתכם אתם מסייעים לכל מטופלי בית החולים ואזור הצפון ליהנות מרפואה איכותית וטובה יותר".

מאות אורחים ונכבדים מכל רחבי חיפה והצפון התכנסו באולם הנוצץ של זאפה חיפה לנשף השנתי של עמותת ידידי מרכז רפואי כרמל בהנהגתה של יו"ר העמותה הגב' זאנט דנקנר. הערב נפתח בקוקטייל חגיגי ובחלק האומנותי של הערב הופיע אריק סיני במופע החדש "הנה זה בא".

את הערב פתחה יו"ר עמותת הידידים הגב' זאנט דנקר שברכה את התורמים ואמרה, " עמותת ידידי המרכז הרפואי כרמל מציינת השנה 25 שנים ליסודה. שנים רבות של עשייה מבורכת בסיועכם, בהן פעלה העמותה למען קידום ופיתוח המרכז הרפואי כרמל, רכישת ציוד טכנולוגי חדיש ומציל חיים ושיפור השירות הרפואי . כמו כן יזמה העמותה וסייעה למימוש פרויקטים של בניה ושיפוץ מחלקות רבות, לרווחת כלל הציבור. תרומתכם הנדיבה מיועדת השנה לטובת המכון לרפואה גרעינית  החשוב כל כך לכולנו, אמרה הגב' דנקנר.

צוות המכון לרפואה גרעינית של ביה"ח כרמל

אני מבקשת להודות לחבריי לעמותה  למזכיר העמותה מר' אליעזר ויידה ולגזבר העמותה מר גבי ביגר על פועלם בהתנדבות  לאורך כל השנה. תודה ענקית לסיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרכז הרפואי כרמל שליוותה אותנו בתהליך וסייעה רבות  להצלחתו של ערב זה. תודה מיוחדת לג'ודי בלייכר חברת הנהלת העמותה על העזרה והתרומה להצלחתו של הערב ולסיגל פגי ברכה ותודה על עזרתך הרבה ותרומתך להצלחת האירוע. תודה מיוחדת לבנק הפועלים המסייע לעמותה במשך שנים רבות. להנהלת בית החולים על שיתוף הפעולה הפורה וכן לכל חברי הנהלת העמותה על הפעילות המבורכת. אני חותמת את דבריי בברכה המסורתית, השלוחה לכל אחת ואחד מכם, "ירבו ימיך ויוסיפו לך שנות חיים ". ברכה יו"ר העמותה הגב' דנקנר.

בין האורחים והתורמים הגדולים לטובת מכשיר ה SPECT CT   חדש לכרמל נצפו, נציגי בנק הפועלים, חברת כלל ביטוח, חברת ישראכרט, חברי בנק לאומי מחוז צפון, מאפיית דוידוביץ', חברת השחר העולה, נציגי ועד עובדי רפאל, נציגי ועד עובדי חברת החשמל, גד וטליה זאבי, השפים קונדיטורים מיקי שמו ודודו אוטמזגין ועוד תורמים רבים ומכובדים.

מנהלת המכון לרפואה גרעינית בכרמל אליו יכנס המכשיר החדש ד"ר שרה גיפס ברכה את המשתתפים הודתה לתורמים ואמרה, " אני שמחה, נרגשת ובעיקר מודה לכם שבאתם ותרמתם לחידושו של המכון לרפואה גרעינית בבית החולים כרמל. התרומות שייאספו הערב יסייעו לרכישת מכשיר חדש למכון, מכשיר היברידי המשלב שתי טכנולוגיות:

הנהלת עמותת הידידים של כרמל

CT   ו- SPECT . המערכת ההיברידית מסוגלת לזהות מוקדים של מחלה פעילה ברמת דיוק גבוהה וכל זאת בבדיקה אחת שאינה פולשנית. שיטה זו תאפשר לנו אבחון משופר של מחלות כמו סרטן, מחלות זיהומיות, מחלות לב, מחלות נוירולוגיות ואנדוקרינולוגיות. המכשיר החדש ישרת הן את המטופלים המאושפזים בבית החולים והן מטופלים אמבולטוריים ממרחב חיפה והצפון של הכללית ובכלל. מדובר בשדרוג משמעותי ביכולותיו של המכון לרפואה גרעינית ואני מודה לעמותת הידידים של בית החולים, להנהלת בית החולים ולכם שבאתם הערב להביע הזדהות ולתמוך בבית החולים ובמכון".

את  הערב והקהל הדליק במופע אינטימי ומרגש הזמר אריק סיני, שבמקרה נולד כאן בקריות בקרית ביאליק מהזמרים האהובים ומאבני הדרך במוזיקה הישראלית, מי שהוגדר כרומנטיקן בעל הקול העמוק, המחוספס, המרגש ומלא הרוך. אריק סיני כבש את המדינה כבר בשנות ה-80 כשהיה הראשון לשלב את שירי ארץ ישראל היפה עם מוזיקת פולק-רוק אמריקאית ומאז הוא לא עצר לרגע המשיך לחדש, לרגש ולהפתיע. במופע לכבוד התורמים ועמותת ידידי ביה"ח כרמל ביצע אריק את הלהיטים הגדולים שאסף במרוצת השנים שאת חלקם כתבו והלחינו גדולי הכותבים הישראלים. הקהל הצטרף בשירה ובמחיאות כפיים לכל הלהיטים המוכרים כמו "דרך הכורכר" "הנה זה בא" " שובי שובי לפרדס" ועוד להיטים רבים ויפים.

את הערב ההתרמה המוצלח הנחה בכישרון רב נמרוד שיין והפיקה מזכירת עמותת הידידים המוכשרת סיגל פגי בסיוע הנהלת בית החולים. את הערב סיכם מנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג שהודה לתורמים ולאורחים ואמר: " תודה לכם שבאתם להזדהות לתמוך ולתרום לבית החולים כרמל. בית החולים ימשיך גם בעתיד בשילוב של טיפוח מרכזי מצוינות חדשניים ומתקדמים טכנולוגית ומתן רפואה מותאמת אישית כשהמטופל במרכז העשייה תוך חינוך לגישה אישית ואנושית הקשבה למטופל והעדפותיו.

השילוב הזה של מצוינות רפואית ומחויבות לגישה אנושית ואמפתית הוא מקור כוחו של ביה"ח כרמל והוא ממצה את הערכים אליהם אנו מחנכים. המכון לרפואה גרעינית שלנו בכרמל עומד בפני מהפיכה של ממש. בעזרת תרומתכם הנדיבה הערב ותרומות נוספות שנביא נוכל בקרוב לרכוש עבור המכון טכנולוגיות חדשות שישנו את פניו של ביה"ח ויקדמו מאוד את יכולותיו הטכנולוגיות לשיפור האבחון הרפואי וקידום טיפול מותאם אישית לכל מטופל".

בתמונות – ד"ר גולדברג ד"ר גיפס והגב' דנקנר צוות המכון לרפואה גרעינית של ביה"ח כרמל . הנהלת עמותת הידידים של כרמל

צילומים – אלי דדון וירון חזן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.