נוף הגליל חזרה לצבע הירוק ברמזור הקורונה

נוף הגליל חזרה לצבע הירוק ברמזור הקורונה

בתוך פחות משבועיים נרשמה בעיר ירידה תלולה בנתוני התחלואה

נוף הגליל הייתה ברוב תקופת הקורונה בין הערים הבודדות באזור שנצבעה בירוק ונתוני התחלואה בה היו נמוכים באופן בולט, בהתחשב בסמיכותה הגיאוגרפית ליישובים אדומים. בחודש האחרון העיר הוכרזה בצבע צהוב ברמזור ולפני כשבועיים, עקב התפרצות הנגיף באחת הקהילות בעיר, הפכה לאדומה.

ראש העיר, רונן פלוט, יחד עם צוות החירום בעירייה, בשיתוף קופות החולים, משרד בריאות, מד"א ואיחוד הצלה, הכריז בתגובה על מבצע "בחזרה לירוק", במסגרתו הוקמו מתחמי בדיקות ברחבי העיר והופעל מחתם חיסונים מיוחד במרכז רסקו עבור מבוטחי כל קופות החולים.  לצד הגברת מערך הבדיקות והחיסונים, העירייה יצאה בקמפיין הסברה מיוחד בשיתוף רופאי ילדים ומשפחה מכלל קופות החולים וכן רתמה את מועצת הנוער העירונית למבצע הסברה מיוחד בקרב הנוער. "עשינו את כל מה שצריך לעשות אבל בסופו של דבר מה ששינה את צבע הרמזור זה ההתנהגות האחראית והמשמעת האישית של התושבים", אמר ראש העיר פלוט וציין לשבח את היענות התושבים לקריאה להתחסן ולהיבדק במידת הצורך.

ביום שלישי השבוע, פחות משבועיים מיום הכרזתה לאדומה, נוף הגליל חזרה להיות עיר ירוקה ברמזור הקורונה. בהתאם להנחיות החדשות, העירייה פתחה מחדש את פעילות התרבות בהיכל ברקוביץ', הקולנוע העירוני, בית הספר לכדורסל ועוד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.