הסכם היסטורי נחתם בין עיריית חיפה והחברה הממשלתית למתנ"סים

הסכם היסטורי נחתם בין עיריית חיפה והחברה הממשלתית למתנסים

ראש העיר עינת קליש רותם: "אנחנו פותחים היום דף חדש עם שותפים מצוינים לבניית האסטרטגיה הנכונה לשיפור המרקם הקהילתי של העיר. מרגע כניסתי לתפקיד הבנתי שעלינו להסדיר את השותפות עם החברה למתנס"ים שכן להם הידע, המשאבים והיכולות לנהל את המרכזים הקהילתיים ברחבי העיר, בראייה רחבה ומקיפה".

ההסכם שנחתם אמש [יום ב'] בין עיריית חיפה לחברה למתנ"סים, מסדיר ומאגם את הזכויות, החובות והאחריות של כל אחד מהצדדים בנושאי התכנים, הפעילות, כוח האדם והמבנים של המרכזים הקהילתיים העירוניים שבניהול החברה ממשלתית למתנס"ים ומרכזים קהילתיים.

ההסכם, שנחתם ע"י ראש העיר עינת קליש רותם, מנכ"ל עיריית חיפה אוהד שגב והנהלת החברה למתנ"סים, עתיד להעמיק את השותפות בין הצדדים, ולאפשר לתושבי חיפה ליהנות משירותים קהילתיים איכותיים ומגוונים יותר בכל שכבות הגיל.

החברה למתנ"סים ומרכזים קהילתיים, היא חברה ממשלתית ישראלית באחריות משרד ההשכלה הגבוהה והמשלימה, וייעודה – בניית קהילות מקומיות ברשת ארצית. החברה מתמקדת בפיתוח ובניהול מסגרות מתקדמות של חינוך משלים, למידה כאורח חיים ומתן מענה שוויוני וכולל לחברי הקהילה עם צרכים מיוחדים, בגישה קהילתית ועל רצף כל הגילאים.

בחיפה מפעילה החברה למתנס"ים תשעה מרכזים קהילתיים בשכונות העיר: נווה יוסף, נווה פז, חליסה, רמות יצחק, רמות רמז, רמת אלון ורמת בגין. פעילות המרכזים מושתתת על ערכים של קבלת האחר וערבות הדדית, התנדבות ומעורבות וזהות ושייכות קהילתית בחברה הישראלית.

סיגל ציוני, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך: "מדובר במהלך מרגש ואמיץ. בעיר חיפה ישנו מרקם אורבני ואנושי ייחודי ובלתי רגיל, וכיום ניתנה לנו ההזדמנות לבנות יחד את האסטרטגיה הקהילתית שתתאים לעיר ולתושביה".

אלה ירניצקי, מנכ"לית בפועל של החברה למתנ"סים: "בסופו של יום אנחנו קמים בבוקר עבור הקהילות. זו עבודתנו ובזה אנו מתמחים. שיתוף הפעולה מול עיריית חיפה זו הגשת חלום ואני בטוחה שתושבי חיפה נמצאים בידיים טובות מבחינת הצוותים, הידע והניסיון שיש לנו. החברה למתנ"סים פועלת בעיר כ-30 שנה וזוכה להישגים משמעותיים בשכונות השונות. החיבור התבטא ביתר שאת בשנה האחרונה, בה סייעו המרכזים הקהילתיים למשפחות רבות בתקופות הסגר. נמשיך להעניק את כל המשאבים שאנו יכולים כדי להצליח, ואני בטוחה שהאמון ההדדי מול הנהלת העיר יתרום לכולנו, ובעיקר לתושבי העיר".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.