פיתתה את הגרוש שלה להכנס למיטה וביקשה לפסול את הגט

משפחת סולן. צילום יחצ

הבעל "נפלתי במלכודת מתוכננת מראש של גרושתי, כנקמה על כך שעזבתי בגלל אישה צעירה"

אחרי 14 שנות נישואין וחיים רגילים לגמרי כששני בני הזוג מפרנסים את עצמם בכבוד ומביאים לעולם שני ילדים, הכיר הבעל את "בת השכנים". בחורה צעירה ממנו בכמעט שני עשורים, ללא ילדים, ללא "עבר" של נישואים קודמים ובין בני הזוג התפתח רומן סוער שהוביל את השניים לתכנן חתונה.

במקביל הודיע הבעל לאשתו החוקית כי ברצונו להתגרש. ואכן מהלך הגירושין התנהל על מי מנוחות, באופן יחסי, למרות שאשתו כעסה מאד לאחר שגילתה את הסיבות שבגללן רצה להתגרש. "סיכמנו את כל הפרטים ובאתי לקראתה בכל מה שקשור לדירת המגורים שלנו ומזונות".

אבל מסתבר שמה שנראה כגירושין שקטים, כלל מזימה נקמנית של האישה. הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן מגולל בפני בית הדין הרבני סיפור מוזר. לדבריו, אחרי שאשתו קיבלה את הגט ואחרי שבני הזוג עברו להתגורר בבתים נפרדים כזוג גרושים, ורגע לפני החתונה המיוחלת, הצליחה הגרושה לפתות את בעלה, כשביקשה ממנו להתארח אצלו כשבוע ימים עד שהריהוט בדירתה החדשה יגיע. במהלך אותם ימים היא ניצלה את השהות יחד ופיתתה את בעלה לשעבר לקיים איתו יחסי אישות ואף דאגה להנציח את האירוע בווידאו.

עם החומר הזה היא הלכה לרבנות וטענה שהגט שניתן לה פסול וביקשה לעכב את נישואיו לחברתו הצעירה. עו"ד סולן שמייצגת גם את הצעירה עמה תיכנן הבעל להינשא, טוענת כי אומנם היה קשר מיני עם הגרושה אבל זה נבע "מתוך רחמים" והדבר אינו מבטל את גירושיו ואין צורך ב"גירושין לחומרה".

הצעירה עמה תיכנן להתחתן נפגעה אף היא מכך שבן זוגה נכנס למיטתה של אשתו לשעבר, אבל הסכימה באמצעות עו"ד סולן להעיד לטובת מי אמור להיות בעלה ומבקשת מבית הדין להתיר לו להינשא לה. "נפלתי במלכודת מתוכננת מראש של גרושתי כנקמה על כך שעזבתי בגלל אישה צעירה", סיכם הבעל ודרש לא לבטל את הגט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.