בטקס מרגש שהתקיים בבית האבות הספרדי: בני משפחה העניקו תעודת הוקרה על הטיפול המסור באמם

צילום בית האבות הספרדי הציור שהוענק לבית האבות ותעודת ההוקרה.

זה קורה לעתים תכופות, כשבני משפחה מגיעים להודות לצוותי המטפלים והמטפלות בבית האבות הספרדי בחיפה על הטיפול המסור בבני משפחתם. אולם הטקס שהתקיים  בשבוע שעבר  במחלקת אשכולות מוריה היה יוצא דופן ומרגש במיוחד.

ילדיה וכלתה של כרמלה דברן ז"ל, שהלכה לעולמה לאחרונה בגיל 92, לאחר ששהתה כמה חודשים בבית האבות, ליוו אותה בימיה האחרונים בביקורים תכופים, למרות הקורונה, הגיעו לבית האבות הספרדי כדי הודות לצוותים שטיפלו באם .

בני המשפחה איתי ואורית, ילדיה של  כרמלה דברן ואירית כלתה, היו בקשר הדוק עם מנהלת קשרי לקוחות  אילנית פולק שמתוך הבנה ורגישות אפשרה להם פרידה מכבדת.

צילום בית האבות הספרדי. הציור שהוענק לבית האבות ותעודת ההוקרה.

בני המשפחה העניקו לאילנית, לאחות אחראית מחלקה מזל והצוות במחלקה אשכולות מוריה, האחיות והמטפלות שסעדו את כרמלה דברן, תעודת הוקרה וציור מעשה ידיה של אירית כלתה של כרמלה. הציור מספר על ימיה האחרונים כשבנה איתי שהה  לצידה אוחז בידה לבקשתה .." ככלות כוחי אל תעזבני.." גם שאר בני המשפחה כמעט ולא משו ממיטתה.

 בבית האבות הספרדי התרגשו מאוד מהמחווה של בני משפחת דברן שהודו במילים נרגשות על הטיפול המסור והמקצועי.  בעלה של כרמלה ז"ל , יוסף דברן יוסף ז"ל  היה אף הוא דייר בבית האבות לפני כ-11 שנים.

 מצורף: הציור שהוענק לבית האבות ותעודת ההוקרה. יש אישר לפרסום ללא זכויות יוצרים וללא קרדיט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.