נציגי אומ"ץ השתתפו בדיוני ועדת החוקה בנושא ביטול עילת הסבירות

יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד
יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד

אנשי התנועה הפועלת למען מנהל תקין ודמוקרטיה מגיעים באופן קבוע לוועדות הכנסת על-מנת לתרום מהידע יקר הערך שברשותם ∙ בדיון על עילת הסבירות הציגו נציגי אומ"ץ את חשיבותה העצומה ליכולת לבקר את הממשלה ∙ יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד: "העבודה השוטפת שלנו בכנסת חשובה לא פחות מהפניות לשרים ומסייעת במידה ניכרת לתיקון עוולות"

תנועת אומ"ץ, הפועלת למען טוהר המידות, מנהל תקין ודמוקרטיה, מקפידה להגיע לדיונים המקצועיים בוועדות הכנסת השונות – על-מנת להשמיע את קולם של הצדק ושל הציבור הרחב.
בפרט השתתפו נציגי התנועה באחד הדיונים המשמעותיים ביותר של ועדת חוק, חוקה ומשפט בראשותו של ח"כ שמחה רוטמן – זה שהוקדש לתוכנית לביטול עילת הסבירות. את אומ"ץ ייצגו בדיון רב החשיבות עו"ד מוטי שנאבל, היועץ המשפטי לשעבר במשרד המבקרים הפנימיים בישראל, ושלמה קלדרון, היו"ר לשעבר של המבקרים הפנימיים בישראל.
עו"ד שנאבל וקלדרון הקפידו על הצגת טיעוני אומ"ץ באופן ענייני ומכבד. יו"ר התנועה, פנחס פליצ'ה פלד, אמר כי ההגעה לדיונים רבים בוועדות השונות של הכנסת היא נדבך מרכזי ביכולתה של אומ"ץ לקדם את הערכים החשובים לה ולמנוע עוולות – לא פחות מפניות לשרים, ראשי ממשלה וממלאי תפקידים בכירים: "אנחנו לא מחפשים את המצלמה והמיקרופון, אלא עובדים בשטח. אנחנו שואלים את השאלות המהותיות, מעלים בדיונים טיעונים כבדי משקל, מתריעים מפני היווצרות עוולות ודואגים שנבחרי הציבור יפעלו על-פי כללי המנהל התקין".
פליצ'ה פלד הדגיש כי כל פעילי אומ"ץ תורמים למשימה רבת חשיבות זו – זמן, מאמץ, ידע עצום שאותו צברו בעשייה רבת שנים, בפרט בתחום המשפטי, ומעל לכל מסירות ומחויבות אמיתית למאבק למען מדינה מתוקנת הפועלת לרווחת כלל אזרחי ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.