ניתן לפרסם: משטרת ישראל פענחה בתום חקירה מואצת את רצח כמאל מחאמיד תושב העיר אום אלפחם- היום הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד

תמונה מהזירה-קרדיט דוברות המשטרה
תמונה מהזירה-קרדיט דוברות המשטרה

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה במשטרת ישראל, ניהלה בחודשיים האחרונים חקירה מואצת, מקצועית ויצירתית, בסיומה פענחה את הרצח של תושב העיר אום אלפחם, כמאל מחאמיד, שנורה למוות בכניסה לביתו בעיר, עפ"י החשד על רקע פלילי, ביום 2.4.23.

ראשיתה של החקירה בתאריך 02.04.2023, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר ירי סמוך לשעה 19:00 בתוך אחת השכונות בעיר אום אלפחם, כאשר עפ"י גורמי רפואה , במקום אותר הקורבן , כמאל מחאמיד תושב העיר בן 63 שרוע על הרצפה בכניסה לביתו ובתום ניסיונות החייאה , נקבע מותו.

בתוך כך, חוקרי המשטרה של יל"פ מנשה יחד עם שוטרי תחנת אום אלפחם וחוקרי הזיהוי הפלילי של משטרת מחוז חוף, אספו ממצאים בזירת הרצח וסביבתה, לצד סריקות והפעלת אמצעים שונים , שהובילו לאיתור מהיר והתחקות אחר זהות החשודים והמניע לאירוע.

עם התקדמות החקירה, עצרו בלשי היל"פ מספר חשודים תושבי מועאויה, בחשד למעורבותם ברצח, לרבות חשד לשיבוש והשמדת ראיות וסיוע לאחר מעשה ובהתאם לצורכי החקירה , בית המשפט השלום בחדרה האריך את מעצרם של 4 החשודים מעת לעת כאשר בשלב מסוים 3 מתוכם שוחררו בתנאים מגבילים והוארך מעצרו של החשוד המרכזי.

כאמור, בהתאם לממצאי החקירה והראיות הקושרות את החשוד המרכזי , בן 28 תושב מועאויה, לתכנון וביצוע הרצח, גובשה התשתית ראייתית איתנה שהביאה היום להגשת הצהרת תובע נגדו בגין חשד לרצח ועבירות נוספות.

מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן ציין:
מדובר בפענוח מהיר של תיק רצח חמור שארע בחברה הערבית, במסגרתו הפעילה היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה את מיטב האמצעים והיכולות הקיימות לרשותה על מנת להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין והתוצאה מונחת לפנינו.

נמשיך לפעול בנחישות בדרכים מגוונות נגד העבריינים הפוגעים בביטחון האישי של אזרחים ואנו קוראים לציבור לדווח למשטרה ולשתף פעולה למען שיפור איכות חיי כולנו . ״

מהמשטרה נמסר כי
פענוח חשוב זה מצטרף למאבקה העיקש של המשטרה באלימות בכלל ובחברה הערבית בפרט. נציין כי מאבק זה אינו נחלת המשטרה לבדה ורק שינוי שורשי עמוק שיבוא מתוך החברה הערבית בישראל בחינוך, בתרבות, בשיתוף הפעולה עם המשטרה, בהוקעת נורמות פסולות ובפעולות אקטיביות של ההנהגה יובילו לשינוי המיוחל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.