מה קרה שהבוס שלח לעובדות שלו מייל וחתם… "תודה ממי"

צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת
צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת

האישה המתינה בשקט והכינה לבעלה הפתעה מאד מרשימה, עכשיו הם בדרך לרבנות?

זוג צעיר יחסית בתחילת שנות השלושים, שניהם הייטקיסטים במשרות בכירות. שניהם חשופים מידי יום לאנשים רבים ובעיקר עסוקים אחד בתוך השני במשרדיהם.

הבעל ראש תחום בחברת הייטק נהנה מכרטיס אשראי פתוח, רכב לשכה ושתי עוזרות. אחת מהן הפכה מהר מאד למקורבת אליו, אבל בגלל היותו אדם לבבי באופי, איש לא חשד בכלום.

האישה באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן מספרת כי באחד הימים הניח הבעל את הלפטופ שלו פתוח בפינת האוכל ונכנס להתקלח. סקרנות בלבד גילתה כי בכמה וכמה מיילים הוא חותם ב-"תודה ממי"… "נדבר ממי" וכו. תמיד זו אותה נמענת.

כמה ימים לאחר מכן שאלה האישה את בעלה מי זו פז (שם בדוי, השם שמור במערכת) והוא השיב לה: מנהלת המשרד החדשה. מכאן ואילך היא החלה לשים עין על ההתנהלות שלהם. שלושה חודשים לאחר אותו אירוע גילתה האישה כי בעלה יוצא להשתלמות בת יומיים באמצע השבוע, במרכז הארץ, מלווה במזכירתו ועוד שני עובדים מהמשרד. חשבתי מה לעשות כדי לחשוף אותם והחלטתי לשלוח להם עוגה עם פרחים לחדר ובלש. באותו מעמד "השליח" תיעד את שניהם יחד.

עו"ד סולן הבהירה כי במקרה הזה ברור כי הוא מנהל קשר עם אחת העובדות שלו, אבל היא ממליצה לה לנסות ולשקם את היחסים, שכן יתכן ומדובר במעידה חד פעמית. האישה כמובן סילקה את בעלה מהבית. עו"ד סולן שלחה את בני הזוג ליישוב סיכסוך כמקובל, בטרם יפתח הליך בבית הדין הרבני ובבית המשפט למשפחה. "חבל מדובר במשפחה יפה עם ילדה קטנה וזה בדיוק המקרה שניתן ליישב את הסכסוך", הדגישה עו"ד סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.