יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ: "חיפה יכולה להיות מודל לחיקוי בהנהגתו של אביהו האן"הדברים נאמרו לקראת השתתפותו של גנץ בשבוע הבא בכנס תמיכה באביהו האן לראשות העיר ובסיעת הירוקים – כחול לבן בחיפה.

קרדיט: אלעד מלכה. התמונה עם גנץ בחיפה: הירוקים - כחול לבן
קרדיט: אלעד מלכה. התמונה עם גנץ בחיפה: הירוקים - כחול לבן

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ יהיה אורח הכבוד בכנס תומכים ופעילים של אביהו האן לראשות העיר וסיעת הירוקים – כחול לבן, שיתקיים ביום רביעי הבא 11.10 בשעה שבע וחצי בערב בבית אבא חושי בנווה שאנן.

לקראת השתתפותו בכנס התמיכה באביהו האן לראשות העיר אמר יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ: "חיפה יכולה להיות מודל לחיקוי, מאז ומעולם הייתה העיר סמל לדו קיום וסובלנות ואני סבור שתחת הנהגתו של אביהו האן כראש העיר הבא, חיפה תבלוט כעיר ליברלית, דמוקרטית ושיוויונית, עיר שמכבדת ומקבלת את כל תושביה, ללא הבדלים".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ: "אני מכיר את אביהו האן היטב, הוא שותף אמיתי לדרך ומנהיג ראוי ונכון לראשות העיר חיפה. השילוב של "כחול לבן" עם סיעת "הירוקים של חיפה", שצועדים איתנו כבר שנים רבות, מייצר סיעה שמייצגת נאמנה את ציבור הבוחרים החיפאי הרחב, בסיעה משולבים סטודנטים צעירים יחד עם ותיקים מבוני חיפה, עולים חדשים יחד עם צברים, שדואגים לנושאים החשובים ביותר לחיפאים. אני בטוח שפועלו ותרומתו הרבה של אביהו האן למען חיפה ולמען ישראל כולה יבטיחו שהיא תהיה מטרופולין משגשג, ליברלי ומפותח עם מנהיגות ערכית. אני קורא לתושבי חיפה להצביע בבחירות הקרובות לאביהו האן לראשות העיר חיפה".

בתגובה לדברי גנץ אמר אביהו האן, מועמד סיעת הירוקים – כחול לבן לראשות העיר חיפה: "אני תומך במנהיגות של גנץ, שיודע לאחד ולקרב ציבורים שונים, ולצפות פני עתיד. אני בטוח שגנץ יהיה ראש הממשלה הבא, וזה טוב לחיפה וטוב לישראל. לצערנו נתניהו הרכיב ממשלה עם בלוק פונדמנטליסטי. מול הממשלה הזאת הערים הגדולות בשלטון המקומי צריכות להציג חלופות. בכוונתי כראש עיריית חיפה לשמור על הד.נ.א החיפאי. אני רוצה שהמגורים בחיפה למשפחות לא יהיו ברירת מחדל אלא אופציה ראשונה, בזכות מערכת חינוך מצוינת שמקדמת ערכים של דמוקרטיה, בזכות תחבורה ציבורית בשבת שנוסעת כאן, ועל ידי שמירה על הערכים הסביבתיים הייחודים לחיפה".

בני גנץ ישא דברים בכנס התמיכה באביהו האן ובסיעת הירוקים – כחול לבן שיתקיים ביום רביעי הבא, ה 11.10 בשבע וחצי בערב בבית אבא חושי. בכנס ישתתפו חברי כנסת מהמחנה הממלכתי. מאות תומכים ופעילים כבר נרשמו בהרשמה המוקדמת והבטיחו את השתתפותם בכנס.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.