החורף הגיע לחיפה

חורף בחיפה גשם

צוותים מתוגברים של מינהל התפעול של עיריית חיפה פועלים, החל משעות הבוקר המוקדמות, לטיפול באירועי ההצפות, שנגרמו כתוצאה מהגשמים הכבדים שירדו בשעות האחרונות.

צוותי העירייה, הפועלים לצד צוותים נוספים של קבלני משנה, נענים לקריאות המתקבלות במוקד העירוני ועוסקים בפינוי סחף, אשר נגרם בשל המבנה הטופוגרפי של העיר ונאגר בקולטני הניקוז – דבר אשר גרם להצפות נקודתיות. כמו כן עוסקים הצוותים בהחזרת מכסי ניקוז שיצאו ממקומם ובפתיחת צירים, על ידי פינוי ענפים, אבנים וחפצים שונים, המונעים מעבר כלי רכב והולכי רגל, תוך שימוש במחפרונים ובכלים הנדסיים נוספים.

תגבור הצוותים יימשך גם במהלך הימים הקרובים, ככל שיידרש, על מנת לתת מענה לפניות התושבים.

מפקחי העירייה יסיירו לאורך החופים ובשכונות על מנת לזהות הצפות ולתת מענה מידי וסיוע לתושבים באמצעות צוותי שאיבה שהועמדו גם הם בכוננות.

עובדי אגף הרווחה יקיימו היום ובמהלך הימים הבאים סיורים יזומים ברחובות העיר במטרה לאתר דרי-רחוב ולהעבירם לדירות מסתור של שירותי הרווחה. בנוסף נערכו שירותי הרווחה, להעניק סיוע לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, קשישים ובעלי מוגבלויות ופינוי תושבים למרכזים קהילתיים במקרים של הצפות.

עיריית חיפה פונה לתושבים בבקשה לנצל את שעות ההפוגה מהגשמים לחיזוק, דודי שמש, סככות וחפצים אחרים אשר עלולים לעוף ברוח, בעיקר מגגות ומקומות גבוהים.

ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה, אוהד דורפמן: "החורף, שהגיע היום לחיפה, הביא עימו עשרות מילימטרים של גשם שירדו בטווח זמן קצר של שעתיים. צוותי התפעול של עיריית חיפה פרוסים בשטח בפריסה רחבה וערוכים לתת מענה לכל פנייה שתעלה מצד תושבים ולכל מענה שיידרש".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.