האם נוצר קשר אסור בין עד המדינה פילבר לליכוד? תנועת אומ"ץ דורשת חקירה מידית

שלמה פילבר, אחד מעדי המדינה במשפט נתניהו, עורך סקרים עבור הליכוד העדות של פילבר בבית המשפט לא הייתה נאמנה לעדותו במשטרה יו"ר תנועת אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד: "יש לקחת בחשבון את הסמיכות בין מועד מתן העדות למועד קבלת התשלומים מהליכוד"

הסכם עד המדינה עליו חתם שלמה פילבר עם הפרקליטות מטיל עליו מגבלות בנוגע ליצירת קשרים עם גורמים המעורבים בפרשה שבה העיד. למרות זאת, על-פי פרסומים שונים, שלא הוכחשו ע"י המעורבים בדבר, עורך פילבר סקרים עבור תנועת הליכוד, כמובן בתשלום. תנועת אומ"ץ פנתה ליועצת המשפטית לממשלה על-מנת שתורה על פתיחת חקירה בנושא – בכדי לבחון האם נוצר קשר אסור בין הליכוד בראשות נתניהו לבין פילבר.

יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד, ויו"ר המועצה הציבורית, עו"ד יצחק מינא, ציינו בפני היועמ"שית כי "התשלומים של תנועת הליכוד לפילבר נעשו מיד לאחר עדותו, ויש להניח כי לתשלום זה קדמו מגעים אחרים בין הצדדים". פליצ'ה פלד הציג סימני שאלה גם סביב התנהלותו של פילבר במהלך המשפט: "עדותו בבית המשפט לא הייתה נאמנה לעדות שמסר בחקירתו במשטרה. עולה חשד לכאורה כי יש קשר בין העסקתו ובין הניסיון לסייע לכאורה במתן עדות שאינה קוהרנטית, ויש בה סתירות כאלה ואחרות".

בתנועת אומ"ץ מקווים כי היועצת המשפטית גלי בהרב מיארה תיענה בהקדם לפנייה, כך שהציבור יקבל תשובות לשאלות המטרידות בנוגע לקשר בין פילבר ונתניהו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.