"אתם עושים עבודת קודש במסירות נפש גדולה למען הבריאות של הציבור"

צילום: דוברות מד"א

שר החינוך רפי פרץ, סייר אתמול (ב') במוקד הארצי של מד"א בקרית אונו ובחטיבת הביניים ע"ש שמעון פרס הסמוכה שהוסבה גם היא למוקדי מד"א, כאשר כל הכיתות הפכו לחדרי מוקד ובכל חדר עד 10 מתנדבים השוהים במרחק של 2 מטר אחד מהשני, כפי שמשרד הבריאות מחייב.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, סקר בפניו את פעילות מד"א בנושא הטיפול בנגיף הקורונה, ועל מתחם ה"היבדק וסע" שמד"א מפעיל בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע, אליהם מגיעים אזרחים שנמצאים בבידוד בית ופיתחו תסמינים שם מבוצעת להם בדיקה כשהם ישובים ברכבם. השר פרץ התעניין במיוחד בפעילות מתנדבי הנוער בארגון, אותם פגש בכיתות שהוסבו למוקדי 101 ואף ענה לשיחה של אזרחית שהתקשרה למוקד הקורונה ובליווי מתנדבת נוער מד"א השיב לה ונתן לה מענה בצורה מקצועית.

שר החינוך הרב רפי פרץ שהתרשם מאוד מפעילותם של מתנדבי הנוער של מד"א הודה להם באופן אישי, הביע את הערכתו הרבה ואמר "אתם עושים עבודה נפלאה, התרומה שלכם אדירה. אתם עוזרים במשימה הכי קשה שיש לנו היום במדינת ישראל. אתם, בני הנוער, מסייעים למדינת ישראל במאבק הקשה הזה נגד התפשטות הנגיף." עוד הוסיף השר "מד"א עושים בחודש האחרון עבודת קודש ומסירות נפש למען בריאות הציבור, בלי הפסקה, בכל שעה ביממה, בכל מקום בארץ. אתם עושים זאת גם בשגרה אך במצב חירום כמו שאנחנו נמצאים בו כעת הם ממש מתעלים על עצמם למען מדינת ישראל. מגיע לכם מלוא הפרגון."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "שמחנו לארח את שר החינוך רפי פרץ ולהציג בפניו את פעילות מד"א בימים אלה ובעיקר את פועלם של בני הנוער המתנדבים שלנו שלוקחים חלק במשימה הלאומית של מד"א ופועלים בצורה מקצועית ומעוררת הערכה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.