אנחנו מהדקים את טבעת הביטחון סביב רצועת עזה

כך אמר ראש הממשלה בטקס חנוכת הקטע הצפוני של כביש 6.

״אני בא עכשיו מגבול רצועת עזה, נפגשתי עם מפקדי האוגדות והמחטים שנמצאים בקו הראשון. אנחנו מהדקים את טבעת הביטחון סביב רצועת עזה״, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. ״בימים האחרונים הנחיתי לעבות כוחות להוסיף כלים להיות מוכנים למערככה רחבה.
ידעו כל אזרחי ישראל שאם נידרש למערכה רחבה ניכנס אליה חזקים ובטוחים ואלחר שמיצינו את כל האפשרויות האחרות. אנו פועלים בכמה זירות במקביל, לא רחוק מכאן נמצאת רמת הגולן שהנשיא טראמפ הכיר בריבונתיה עליה לפני 3 ימים.

זהו הישג מדיני כביר למדינת ישראל ואני גאה על כך שהיתה לי הזכות להביא אותו לכל אזרחי ישראל אחרי 52 שנים

מעבר לרמת הגולן נמצאת סוריה ונמצאת גם איראן. איראן מנסה כל הזמן להכניס לסוריה טילים מדוייקים ארוכי טווח , מאוד מתקדמים , מאוד קטלניים . איננו מוכנים לקבל זאת. והפעילות שלנו נגד הניסיון של איראן להתבסס צבאית בסוריה ולהכניס אליה נשק מתקדם, הפעילות שלנו נמשכת כל העת ומה שעוד נמשך כל העת זה מאמצינו לבנות ולפתח את הארץ.
אתם רואים זאת כאן היום. מהפככת התחבורה שאנו מתחוללים בעשור האחרון לא עוצרת אפילו לא לרגע. התנופה כבירה, מקטע מצטרף למקטע, מחלף למחלף כביש לכביש מסילה למסילה מנהרות מלמטה גשרים מלמעלה.

עוד הוסיף נתניהו: ״ב-10 השנים הללו הפכנו את ישראל למדינה מחוברת, נגישה, מתקדמת כפי שמעולם לא היה בתולדותינו זה קורה על הקרקע, זה קורה באויר עם מדיניות השמים הפתוחים״.
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.