נישואין שבירים כמו פורצלן. להורי הכלה היה חשוב שסידור הפרחים על השולחנות יהיה באגרטל פורצלן יוקרתי

עורכת הדיו שרין סולן. צילום יח"צ
עורכת הדיו שרין סולן. צילום יח"צ

בסיום האירוע נעלמו עשרות מהאגרטלים. הבעל: "האורחים חשבו שזו מתנה… חלקם גם נשברו…" הנישואים עלו על שרטון

הדרמה שלפנינו מתרחשת מפעם לפעם באירועים גרנדיוזיים כשאורחים המגיעים לאירוע לוקחים את זרי הפרחים, או הנרות המיוחדים המונחים על השולחן בחושבם שמדובר במתנות לאורחים. לעיתים אכן מדובר במתנות שכן אם מונחים עציצים עם צמחי תבלין, טבעי שבסיום האירוע, ואף הדבר נאמר במפורש, ניתן לקחתם.

באירוע שלפנינו, שהגיע לשולחנה של עורכת הדין שרין סולן מגוללת הכלה  דרמה בפני עצמה. "הקשר ביננו היה מצוין במשך כמעט חצי שנה ואז החלטנו להינשא. אני עדיין אוהבת את בעלי, אבל מה שקרה במסיבת החתונה ניפץ הכל לרסיסים", סיפרה הכלה.

לדבריה משפחתה שחלקה הגדול תושבי חו"ל החליטו לפנקה והביאו איתם מאיטליה, מבעוד מעוד, עשרות אגרטלים קטנים מפורצלן. כל אגרטל בשווי של יותר מ-180 שקלים ובתוכו הונחו פרחי סחלב שהונחו על השולחנות לקישוט. התוכנית המקורית היתה לקחת בסיום הערב את האגרטלים עם הפרחים ולהשיב אותם לבעליהם. אבל לדברי הכלה כל האגרטלים המעוצבים עם הפרחים נעלמו.

צילום יחצ

אחרי האירוע צפו הבעל והאישה הטריים בצילומים וראו כי אחת האורחות, מצד הבעל, אישה אמידה מאד, היא זו שהעלימה לא מעט אגרטלים בצורה ממש סדרתית. לאותה דמות הועבר מכתב מפורש בו היא נדרשת להחזיר את האגרטלים. היא השיבה כי חשבה שמדובר במתנות לאורחים וחששה שזה ייזרק – ולכן אספה כמה שיותר. עו"ד סולן שיגרה מכתב על פי דרישת הכלה לאותם אורחים, שנראה בבירור שלקחו את האגרטלים ובו דרישה להשיבם.

המהלך הזה שבו נקטה האישה גרם לסכסוך עמוק ולרצון של הצדדים להיפרד. בני הזוג, לדברי עו"ד סולן החלו להתווכח ושניהם מעוניינים לגדוע את הזוגיות הטריה. הם נשלחו ליישוב סכסוך וגישור. "המחלקות הזו לא משאירה טעם טוב לנישואין שרק החלו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.