יוגה על הים: פסטיבל יוגה בן יומיים לכל המשפחה במרינה הרצליה-כניסה חופשית

בין אם אתם מקצוענים שמתרגלים יוגה מדי יום או מתחילים שרוצים להתוודע לעולם היוגה, ילדים, בני נוער, מבוגרים או בני גיל הזהב – פסטיבל "יוגה על הים" במרינה הרצליה יספק לכם במשך יומיים היכרות עם המסורת העתיקה של היוגה בשורה של פעילויות, הרצאות והדרכות, שיעורי יוגה על גלשני sup, לצד פעילויות מדיטציה, מוסיקה ופעילויות שלא יצריכו תנועה משמעותית ויתאימו למי שמתקשה לנוע מפאת מגבלה או גיל- ללא תשלום.
פסטיבל יוגה על הים מרינה הרצליה
קרדיט צילום: יח"צ

פסטיבל "יוגה על הים" מתקיים במועד בו מצוין ברחבי העולם יום היוגה הבינלאומי – 20-21 ביוני (חמישי ושישי) בעיר הרצליה  במרפסת חוף אכדיה וב- 3 מתחמים נוספים ברחבת המרינה הרצליה. בפסטיבל ישתתפו מרצים ומורים בעלי שם בתחום, בהם מדריכת היוגה הבינלאומית אירנה טרובניקוב, מדריכה ראשית בסטודיו של מאסטר היוגה דארמה מיטרה.  המנחה הראשית היא אורית אופיר, מורה מוסמכת לוויניאסה יוגה,yin yoga, פילאטיס וצ'יקונג. אופיר היא יוזמת ומנחת הפרויקט "יוגה בשקיעה" בהרצליה שהחל לפני 14 שנים.

 באירוע יהיה ייצוג למגוון שיטות יוגה , סדנאות יוגה נשימה, הרצאות, מדיטציה, יוגה עם מוזיקה חיה, קערות טיבטיות ופעמוני רוח, משחקי יוגה לילדים ויוגה אתגרית לבני נוער. אירוע ייחודי נוסף יהיה שיעור יוגה sup על גלשנים בו ניתן יהיה לתרגל יוגה במים על גלשנים ולשלב את הרוגע על  המים.

 כמו כן כחלק מהפסטיבל תתקיים הקרנה מיוחדת במועדון השייט של הסרט "יוגה היא" על אישה שחשבה שיש לה הכל עד שאיבדה את אמה שחלתה בסרטן ויצאה למסע חובק עולם בו מצאה משמעות רוחנית לחיים ואת השמחה שבתוכה מחדש באמצעות תרגול יוגה. ההקרנה תהיה משולבת בהרצאה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.