Site icon פוזיציה!

ליגת הבייסבול בישראל מגיעה לרגע השיא: הגמר

צילום רועי אנגל

team misgav עלתה לגמר ליגת הבייסבול הישראלית – ותשחק מול הריידרס

בחצי הגמר ניצחה טים משגב את רד בולס 3:9 הצטיינו בשורות המנצחת: הליד-אוף אלון פז והאחים אביב ועופר בוברוב משחק הגמר ייערך ביום חמישי

הבייסבול בישראל על המפה: שלבי ההכרעה מעוררים עניין רב וגם רמת המשחקים נמצאת במגמת עלייה. השבוע נקבע כי במשחק הגמר יתמודדו על האליפות הריידרס ו-team misgav – זאת לאחר שטים משגב ניצחה בחצי הגמר את הרד בולס בתוצאה 3:9.

האינינג הראשון סיפק הצהרת כוונות מצד שתי הקבוצות: אלון פז, הליד אוף של טים משגב, השיג מיד בפתיחה סינגל שהציב אותו על הבסיס הראשון, אם כי דווקא הרד בולס עלו ראשונים על לוח התוצאות והובילו 0:1 בתום האינינג.

באינינג השלישי team misgav הפכה את התוצאה ועלתה ל-1:3. מאותו רגע נראתה במגרש שבכפר הבפטיסטים רק קבוצה אחת, ובתום האינינג החמישי התוצאה כבר הייתה 2:8 לטובת טים משגב. באינינג הבא המגיש של הרד בולס היה ידידיה, שחקן נבחרת ישראל בבייסבול עד גיל 23. הגשות מהירות בעוצמה של כ-85 מייל לשעה אפשרו לטים משגב להשיג רק עוד נקודה אחת.

באינינג השביעי והאחרון התבצע חילוף מעניין בעמדת הפיצ'ר של טים משגב: עופר בוברוב, שהפגין משחק יציב וסולידי לאורך 6 האינינגים הראשונים, פינה את מקומו לאחיו הצעיר, אביב בן ה-16. אביב "סגר את המשחק", וביחד עם ה-Catcher הקבוע, אלון פז – שממלא את תפקיד הקטשר המוביל גם בנבחרת ישראל עד גיל 23 – הבטיחו את עלייתה של טים משגב לגמר הליגה.

Exit mobile version