ליגת הבייסבול בישראל מגיעה לרגע השיא: הגמר

צילום רועי אנגל

team misgav עלתה לגמר ליגת הבייסבול הישראלית – ותשחק מול הריידרס

בחצי הגמר ניצחה טים משגב את רד בולס 3:9 הצטיינו בשורות המנצחת: הליד-אוף אלון פז והאחים אביב ועופר בוברוב משחק הגמר ייערך ביום חמישי

הבייסבול בישראל על המפה: שלבי ההכרעה מעוררים עניין רב וגם רמת המשחקים נמצאת במגמת עלייה. השבוע נקבע כי במשחק הגמר יתמודדו על האליפות הריידרס ו-team misgav – זאת לאחר שטים משגב ניצחה בחצי הגמר את הרד בולס בתוצאה 3:9.

האינינג הראשון סיפק הצהרת כוונות מצד שתי הקבוצות: אלון פז, הליד אוף של טים משגב, השיג מיד בפתיחה סינגל שהציב אותו על הבסיס הראשון, אם כי דווקא הרד בולס עלו ראשונים על לוח התוצאות והובילו 0:1 בתום האינינג.

באינינג השלישי team misgav הפכה את התוצאה ועלתה ל-1:3. מאותו רגע נראתה במגרש שבכפר הבפטיסטים רק קבוצה אחת, ובתום האינינג החמישי התוצאה כבר הייתה 2:8 לטובת טים משגב. באינינג הבא המגיש של הרד בולס היה ידידיה, שחקן נבחרת ישראל בבייסבול עד גיל 23. הגשות מהירות בעוצמה של כ-85 מייל לשעה אפשרו לטים משגב להשיג רק עוד נקודה אחת.

באינינג השביעי והאחרון התבצע חילוף מעניין בעמדת הפיצ'ר של טים משגב: עופר בוברוב, שהפגין משחק יציב וסולידי לאורך 6 האינינגים הראשונים, פינה את מקומו לאחיו הצעיר, אביב בן ה-16. אביב "סגר את המשחק", וביחד עם ה-Catcher הקבוע, אלון פז – שממלא את תפקיד הקטשר המוביל גם בנבחרת ישראל עד גיל 23 – הבטיחו את עלייתה של טים משגב לגמר הליגה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.