נוף הגליל: העירייה חנכה חדר כושר עירוני ברמה של 5 כוכבים

חדר כושר חדש בנוף הגליל
חדר כושר חדש בנוף הגליל

חדר הכושר המפואר הוקם במתחם הקאנטרי בהשקעה של כשני מיליון שקלים, על ידי העירייה בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל

אם כבר להזיע, אז לעשות את זה בסטייל. בקומפלקס מושקע עם קונספט מתוחכם, פילוסופיית עיצוב עדכנית, מתקני כושר שהם המילה האחרונה, חדר ספינינג מעוצב ומגוון ענק של מתקנים משוכללים ברמה גבוהה, תוכלו למצוא בחדר הכושר החדש שנחנך ביום חמישי שעבר בקאנטרי העירוני של נוף הגליל.

פרויקט הקמתו של חדר הכושר הינו חלק מתכנית מקיפה לשדרוג כלל מתקני הקאנטרי, שהוחזר לפני כשנה להפעלת העירייה באמצעות החברה לפיתוח נוף הגליל, וזאת לאחר שנים רבות בהן נוהל על ידי חברה פרטית וסבל מבעיות תחזוקה.

טקס חנוכת הפרויקט התקיים ביום חמישי שעבר בהשתתפות ראש העיר, רונן פלוט, סגנו אלכס גדלקין, מנכ"ל העירייה, עדי מלכה, יו"ר החכ"ל, סרגיי זלוטניק, מנכ"ל החכ"ל, עופר קנר, מנהל הקאנטרי ו"המתחם", מיכאל אלביטר ונציגי הדירקטוריון, לאה ספיר וברכה ברוב.    

 מנהל הקאנטרי, מיכאל אלביטר: "חדר הכושר הוא גם מקום בילוי ומפגש חברתי ולכן לצד הצטיידות במתקנים המשוכללים ביותר בעולם הכושר, הושקעה מחשבה רבה גם בעיצוב, בתאורה ובאלמנטים ויזואליים המשדרים תחושה נעימה למנויים"

ראש העיר, רונן

פלוט ציין בדבריו בטקס חנוכת הפרויקט כי מדובר בחלק ראשון בלבד של יישום תכנית עבודה כוללת לשדרוג מתחם הקאנטרי. "אנו מבקשים להודות למשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל על הסיוע בהקמת חדר הכושר לרווחת תושבי נוף הגליל" אמר ראש העיר .

 איציק שושן, מוותיקי המנויים בקאנטרי: "בשביל רוב התושבים שמגיעים לקאנטרי, המקום הזה אינו מהווה רק כמקום לספורט אלא מקום בילוי ומפגשים חברתיים. אומרים שהעירייה החזירה עטרה ליושנה. במקרה הזה העירייה לקחה את אותה עטרה והקפיצה אותה לדור הבא של  חדרי הכושר בישראל"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.