הנגשת מבני ציבור בנהריה

הנגשת מבני ציבור בנהריה
צילומים: עיריית נהריה

בימים אלה מקדמת עיריית נהריה את הנגשתם של מבני הציבור ברחבי העיר. "מתוך החשיבות שאנו מייחסים לנושא הגברנו את קצב ביצוע הפעולות כדי להקדים את לוח הזמנים עד כמה שניתן ולהשלים את הנגשת כלל המבנים עד לסוף שנה זו", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי

עיריית נהריה סיימה עד לרגע זה את הנגשתם של 35% מהמבנים הציבוריים הוותיקים ברחבי העיר, שבהם עלה הצורך להתאמה עבור כלל האוכלוסייה בהתאם לחוק ההנגשה. בין המבנים שעברו התאמה, שדרוג וחידוש ניתן למצוא את: בניין העירייה, הקאנטרי קלאב, המידעטק, מועדוני הנוער והגמלאים: אלי כהן, נווה אלון, גולומב, טרומפלדור, כצנלסון ורגום בנוסף להיכל הספורט העירוני שבעין שרה ומרכז התמיכה היישובי (מתי"א) שבאוסישקין.

פעולות ההנגשה שבוצעו מאפשרות הגעה ושימוש במתחמים על ידי בעלי מוגבלות פיזית והיא כוללת כאמור מרכזים קהילתיים, מועדונים, מקלטים דו תכליתיים, גני משחק במרחב הציבורי ועוד. הנגשת המוסדות והפארקים מתבצעת בהתאם לתוכנית עבודה סדורה ויישומה צפוי להיות מושלם עד לסוף השנה.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אנו בעיריית נהריה רואים חשיבות רבה בקידום השוויון והנגישות ופועלים כל העת להנגשת המבנים והפארקים הציבוריים ברחבי העיר, כדי לאפשר לכלל הציבור להשתמש וליהנות מהם ללא הבדלים. מתוך החשיבות שאנו מייחסים לנושא הגברנו את קצב ביצוע הפעולות כדי להקדים את לוח הזמנים עד כמה שניתן ולהשלים את הנגשת כלל המבנים עד לסוף שנה זו".

ניתן לקבל פרטים מלאים על המבנים המונגשים ברחבי העיר נהריה באמצעות אתר הרשות בקישורים: https://bit.ly/3F2bRIm ו- https://bit.ly/3YndcA3

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.