חוגגים ? שנים של הדר

חוגגים ? שנים של הדר
קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

שכונת הדר בחיפה מציינת 100 שנים להיווסדה בפסטיבל שכונתי-קהילתי, שיתקיים בין התאריכים 21-23/12/22 ויכלול אמנות מקומית, תרבות וקולינריה

שכונת הדר חוגגת 100 שנים ומזמינה את הציבור להשתתף בפסטיבל קהילתי, שיכלול שלל אירועי אמנות, תרבות וקולינריה, שיתקיימו בתאריכים 21-23/12.

במסגרת הפסטיבל ייערכו סיורי בתים, סיורים קולינריים, אירועים בשוק תלפיות וברחוב מסדה, תצוגת אופנה יד שנייה, יריד מייקרים, מפגש נוסטלגי, תערוכת תמונות של תושבי הדר, אומנות, מוסיקה ועוד. האירועים יתקיימו בבתי התושבים ובמבנים הנוסטלגיים, בעסקים ובמרכזים הקהילתיים.

הפסטיבל הינו פרי יצירתם של תושבי השכונה ובהפקת עיריית חיפה ומתנ״ס קהילת הדר.
במהלך ימי הפסטיבל ידריכו תושבי השכונה סיורים, יפתחו את בתיהם, ימכרו מיצירותיהם ואף ישתתפו בתצוגת אופנה של חנויות יד שניה מהשכונה.

לפרטים נוספים: https://fb.me/e/3QNLYKSsT?mibextid=N4tvPT

טלי גולדשטיין, מנהלת אגף חברה וקהילה בעיריית חיפה: ״הפסטיבל בא להאיר את יופייה וייחודה של השכונה ההיסטורית ואת הפסיפס האנושי, התרבותי והאדריכלי העשיר שמרכיב אותה. הפסטיבל הינו תוצר של עבודה משותפת בין העירייה, המתנ"ס, התושבים והעסקים מתוך הערכה גדולה לעברה של השכונה והסתכלות אל מקומה החשוב בהווה ובעתיד״.

יואב יגול, מנכ״ל תאגיד הדר: ״זו זכות גדולה לשרת את תושבי קהילת הדר ההטרוגנית והייחודית. הפסטיבל נועד לשים את השכונה במרכז, להראות את הייחוד והיופי ולחשוף את המבקרים לפנינה בלב חיפה״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.