היסטוריה ברמת טראמפ בגולן

החטיבה להתיישבות בהסתדרות הציונית העולמית חנכה יחד עם מ"מ מנכ"ל משרד רה"מ, רונן פרץ השר הממונה, אורי אריאל, ראש המועצה האזורית גולן חיים רוקח והשותפים את מכינת השחר בקלע אלון בו אמור לקום הישוב רמת טראמפ, יחד עם מבני דיור ראשונים בישוב העתידי
פוזיציה!
פוזיציה!

בעקבות החלטת הממשלה על הקמת היישוב רמת טרמפ שבגולן הובילה החטיבה להתיישבות – בהסתדרות הציונית העולמית הקמת מבנים לטובת המכינה בה לומדים כיום 25 חניכים לפני שירות  צבאי. בקיץ הקרוב יגעו גרעין של כ-20 משפחות דתיות וחילוניות לאכלס את הישוב החדש.

במסגרת הכרתו של נשיא ארה"ב דונלאד טראמפ  בריבונות מדינת ישראל בגולן ביקרו, בתחילת השבוע, 150 עיתונאים זרים באזור הגולן רבתי  – כחלק מחיזוק וההכרה בגולן.

השר הממונה על החטיבה להתיישבות אורי אריאל: "אני נרגש לחנוך את מכינת "קלע אלון-רמת טראמפ" ביישוב הראשון על אדמות הגולן מזה מספר שנים. זהו צעד חשוב ועדות משמעותית נוספת בהחלת הריבונות כאן בגולן. אני רואה בחניכי המכינה חלוצי ההתיישבות ומאמין כי האווירה הצעירה ורוח ההתנדבות של גרעין המשפחות שיגיעו הנה בקיץ ,יסייעו לביסוס הגולן".

גאל גרינוולד, ראש החטיבה להתיישבות: "זהו יום היסטורי ומרגש ואני מודה למכינת קלע אלון שקפצה כנחשון לעלות לישוב החדש ולסייע בפיתוחו. תודה לשותפים לדרך ואין בליבי ספק שראש המועצה יחולל פלאים בישוב החדש".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.