בהשקעה של כעשרה מיליון שקלים נחנך מוקד עירוני חדש לעיריית נוף הגליל

נוף הגליל

המוקד החדש הינו חלק מתכנית מערכתית כוללת, בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, במטרה להגביר את הביטחון האישי בעיר

נוף הגליל רושתה בחודשים האחרונים במאות מצלמות אבטחה חדישות וחכמות, מחוברות למוקד רואה חדש שהוקם בבניין העירייה בהשקעה כוללת של כ – 10 מיליון שקלים, בסיוע המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.  "המוקד החדש מהווה מרכז הבקרה והשליטה החדש של נוף הגליל המכיל בתוכו את המוקד העירוני והמוקד הרואה מאויש על ידי תצפיתנים 24/7"  נמסר מהעירייה וצוין כי החיבור המשולב יוצר בנוף הגליל את אחד המרכזים המתקדמים בצפון, המכוון כולו לשדרוג מעטפת הביטחון לתושבים.

במרכז הבקרה והשליטה החדש הושקעו מיליוני שקלים והוא ינהל את פניות התושבים לאגפי העירייה השונים באופן שוטף לצד מתן תמונת ממאות מצלמות האבטחה 0 הפרוסות ברחבי העיר.

מנהל אגף המחשוב בעירייה, דוד זילברמינץ, שמוביל את הפרויקט, ציין כי לטובת תפעול המוקד החדש, הותקנו תשתיות טכנולוגית מתקדמות ביותר ובימים אלה מותקנות מערכות מחשוב חדשניות, שיעניקו שכבת הגנה נוספת לתושבי העיר. כמו כן, שודרגו התשתיות הטכנולוגיות, הגנרטורים ושרתי המחשבים.

ראש העיר, רונן פלוט : "המוקד העירוני הינו הלב הפועם של השירות לתושב ולכן, לא התפשרנו על פחות מהטוב ביותר. עד כה הותקנו מצלמות בשכונה הדרומית, שכונת שלום ושכונת בן גוריון ועד פברואר 2023 העיר כולה תהיה מרושתת במצלמות. הביטחון של תושבי  נוף הגליל נמצא בידיים ועיניים טובות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.