נטלי עטיה, עידו קוזי'קרו ואושיות חיפאיות נוספות מככבים בקמפיין שיזמה עיריית חיפה לסיוע לעסקים מקומיים

הפקת הקמפיין - דוברות עיריית חיפה
הפקת הקמפיין - דוברות עיריית חיפה

הקמפיין, אותו מוביל אגף הדוברות של העירייה, נועד לסייע לעסקים, החווים בימים אלה משבר כלכלי בשל המלחמה

הדוגמנית והשחקנית, נטלי עטיה, כוכב נבחרת ישראל בכדורסל לשעבר, עידו קוז'יקרו, הזמרת יסמין סויסה (להקת "חמסה"), וגורו הכושר, סמדר גוטמן (רעייתו של מאמן הכדורגל אלי גוטמן), נבחרו להוביל, בהתנדבות מלאה, את הקמפיין "יוצאים, קונים, מחזקים", שיזם אגף הדוברות בעיריית חיפה, במטרה לסייע לעסקים המקומיים, החווים בימים אלה משבר כלכלי בשל המלחמה.

הארבעה הצטלמו בסטודיו של הצלם, מיכה בריקמן, שהתגייס אף הוא בהתנדבות למשימה החשובה והיום (שישי) יוצאת העירייה בקמפיין רחב היקף, הקורא לחיפאים, ממש כמו בתקופת הקורונה, לקנות ולתמוך בעסקים המקומיים, ממסעדות ובתי קפה ועד חנויות רחוב, גלריות ועסקי בוטיק.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמה עיריית חיפה "קול קורא", אשר הזמין עסקים מקומיים לפנות לעירייה, על מנת לקבל סיוע בפרסום, ללא כל עלות.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, הנחתה לשים בסדר עדיפות גבוה את נושא סיוע העירייה לעסקים המקומיים שנפגעו מאז פרוץ המלחמה. הקמפיין והסיוע שמעניקה העירייה לבעלי העסקים בפרסום עסקיהם ללא עלות, הם כמה מהדרכים בהן נוקטת העירייה, מעבר להקלות שהעניקה בתשלומי הארנונה. "העסקים הקטנים היו מאז ומעולם עמוק בלב שלי, עוד טרם היותי ראש עיר. למה? כי בכל עיר חיה ושוקקת תמיד תמצאו עסקים קטנים חזקים. עיר בריאה ועסקים בריאים תמיד הולכים יחד! ועוד סיבה – עסקים קטנים מקומיים מפרנסים את מרבית התושבים של העיר. את החברים, השכנים והמשפחות שלנו. הם, הם שבונים את החוסן הכלכלי האמיתי של העיר! אז חיפאים, תדאגו שהכסף שלכם "ישאר במשפחה". וקנו מעסקים קטנים מקומיים!"

מנהל אגף הדוברות וההסברה בעירייה, אלירן טל: "נדהמנו מכמות הפניות אלינו. בתוך ימים קיבלנו יותר מ- 220 בקשות של עסקים חיפאים ואנחנו כמובן נרתמנו ומתחילים במקביל לקמפיין לפרסם את העסקים הללו בפלטפורמות הדיגיטל החזקות של העירייה."

נטלי עטיה, עידו קוזי'קרו ואושיות חיפאיות נוספות מככבים בקמפיין שיזמה עיריית חיפה לסיוע לעסקים מקומיים

הקמפיין, אותו מוביל אגף הדוברות של העירייה, נועד לסייע לעסקים, החווים בימים אלה משבר כלכלי בשל המלחמה

הדוגמנית והשחקנית, נטלי עטיה, כוכב נבחרת ישראל בכדורסל לשעבר, עידו קוז'יקרו, הזמרת יסמין סויסה (להקת "חמסה"), וגורו הכושר, סמדר גוטמן (רעייתו של מאמן הכדורגל אלי גוטמן), נבחרו להוביל, בהתנדבות מלאה, את הקמפיין "יוצאים, קונים, מחזקים", שיזם אגף הדוברות בעיריית חיפה, במטרה לסייע לעסקים המקומיים, החווים בימים אלה משבר כלכלי בשל המלחמה.

הארבעה הצטלמו בסטודיו של הצלם, מיכה בריקמן, שהתגייס אף הוא בהתנדבות למשימה החשובה והיום (שישי) יוצאת העירייה בקמפיין רחב היקף, הקורא לחיפאים, ממש כמו בתקופת הקורונה, לקנות ולתמוך בעסקים המקומיים, ממסעדות ובתי קפה ועד חנויות רחוב, גלריות ועסקי בוטיק.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמה עיריית חיפה "קול קורא", אשר הזמין עסקים מקומיים לפנות לעירייה, על מנת לקבל סיוע בפרסום, ללא כל עלות.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, הנחתה לשים בסדר עדיפות גבוה את נושא סיוע העירייה לעסקים המקומיים שנפגעו מאז פרוץ המלחמה. הקמפיין והסיוע שמעניקה העירייה לבעלי העסקים בפרסום עסקיהם ללא עלות, הם כמה מהדרכים בהן נוקטת העירייה, מעבר להקלות שהעניקה בתשלומי הארנונה. "העסקים הקטנים היו מאז ומעולם עמוק בלב שלי, עוד טרם היותי ראש עיר. למה? כי בכל עיר חיה ושוקקת תמיד תמצאו עסקים קטנים חזקים. עיר בריאה ועסקים בריאים תמיד הולכים יחד! ועוד סיבה – עסקים קטנים מקומיים מפרנסים את מרבית התושבים של העיר. את החברים, השכנים והמשפחות שלנו. הם, הם שבונים את החוסן הכלכלי האמיתי של העיר! אז חיפאים, תדאגו שהכסף שלכם "ישאר במשפחה". וקנו מעסקים קטנים מקומיים!"

מנהל אגף הדוברות וההסברה בעירייה, אלירן טל: "נדהמנו מכמות הפניות אלינו. בתוך ימים קיבלנו יותר מ- 220 בקשות של עסקים חיפאים ואנחנו כמובן נרתמנו ומתחילים במקביל לקמפיין לפרסם את העסקים הללו בפלטפורמות הדיגיטל החזקות של העירייה."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.