יוצא לדרך: פינוי בינוי בנשר בהיקף של כ-800 דירות ושטחי מסחר

פינוי בינוי בנשר. אמריקה ישראל
פינוי בינוי בנשר. אמריקה ישראל

כנס דיירים גדול יערך בשבוע הבא לקראת קידום חתימות בעלי הדירות על הסכם פינוי בינוי והתקדמות הליכי תכנון

בעלת דירה במתחם: זהו צעד חשוב לקידום הפרויקט ולהגשמת החלום שייחלנו לו. אני קוראת לחבריי בעלי הדירות, לנצל את ההזדמנות לשמוע מה מתוכנן בהמשך הדרך"

אחד מפרויקטי ההתחדשות העירונית הגדולים ביותר בנשר יוצא לדרך. לאחר שבעלי הדירות במתחם אורן הכרמל בחרו בחברת אמריקה ישראל להשקעות להובלת התכנון, הייזום וההקמה של פרויקט פינוי בינוי ענק בהיקף של כ-800 יח"ד ושטחי מסחר, הם יוזמנו בשבוע הבא (שלישי, 6.9) לכנס דיירים במסגרתו יוכלו לקבל פרטים מפורטים אודות הפרויקט והסכם פינוי הבינוי שגובש, לשאול שאלות ובסופו לחתום על החוזים מול החברה. זהו אחד השלבים החיוניים להתקדמות בפרויקט פינוי בינוי.

מתחם אורן הכרמל, משתרע על פני כ-25 דונם בין הרחובות האורן, הזית וצה"ל. כ-130 הדירות שיפונו במסגרת הפרויקט הן בנות 3-4 חדרים בבנייני שיכון ישנים. בנוסף יפונו גם בניין בן 12 קומות וכן מרכז מסחר וותיק הבנויים במתחם. עפ"י התכנון, הפרויקט החדש יכלול בניית מגדלים בני 22-26 קומות המשולבים בבניה מרקמית של בניינים בני 8 קומות, ויכללו חניונים תת קרקעיים. בסמוך להם ייבנה מרכז מסחרי מודרני ובניין משרדים. כמו כן יתוכננו בפרויקט שטחי ציבור אשר יתנו מענה למערך שירותים מפתוח לטובת דיירי השכונה.

בעלי הדירות הקיימות יקבלו דירות חדשות בסטנדרטים גבוהים, עם ממ"ד, מרפסת שמש וחניה. על התכנון האדריכלי של הפרויקט מופקד האדריכל דני בסנוסוף ממשרד שורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים. המתחם מקודם מזה כשנתיים על ידי חברת רז- בר התחדשות עירונית.

לדברי דרור תורן, מנכ"ל חטיבת המגורים באמריקה ישראל: "החברה שמה דגש רב על ערי הפריפריה ומובילה אסטרטגיה של פיתוח פרויקטים מובילים בצפון בכלל ובנשר בפרט, וזוהי רק ההתחלה. מתחם פינוי-הבינוי בנשר, בהיקף השקעה גדול מאוד, יוביל להתחדשות של השכונה והעיר כולה, ימשוך אוכלוסייה של צעירים ושל משפרי דיור מהאזור שיבחרו לגור בעיר ולהצעיד אותה קדימה. 

כחברה שבנתה ובונה מאות יחידות דיור בצפון הארץ בערים כמו חיפה, נהריה, עכו, עתלית, טירת כרמל, יוקנעם, נוף הגליל וקיסריה, אנו רואים את הצורך במתן מענה לביקושים הגוברים לדירות חדשות ואיכותיות ואת הפוטנציאל הטמון בפרויקט בסדר גודל כזה ובמיקום אטרקטיבי".

ענת דדון, בעלת הדירה במתחם וחברה בנציגות הדיירים,  "אני שמחה מאוד שלאחר שנים רבות של ציפייה, הגענו למעמד כנס הדיירים עם היזם שנבחר להוביל את הפרויקט. במהלך הכנס יתאפשר לכל בעלי הדירות לראות את תוצרי התכנון וההסכם המשפטי עליהם עבדו אנשי המקצוע בשיתוף עם הנציגות ועורכי הדין שלנו. זהו צעד חשוב לקידום הפרויקט ולהגשמת החלום שכולנו ייחלנו לו. אני קוראת לחבריי בעלי הדירות, לנצל את ההזדמנות להגיע ולשמוע באופן אישי מה מתוכנן בהמשך הדרך. בעזרת השם נעשה ונצליח".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.