חנויות מזון ובתי מרקחת בנוף הגליל פתוחים עד השעות המאוחרות של הלילה

צילום נוף הגליל

כל בתי העסק לממכר מזון בנוף הגליל עבדו במהלך השבוע עד השעות המאוחרות של הלילה על מנת לספק את צרכי התושבים. ראש העיר, רונן פלוט, ביקר פיזית בכל אחד מהמרכולים על מנת לוודא עמידה בנהלים של משרד הבריאות

בנוף הגליל פועלים ארבעה סופרמרקטים גדולים וברחבי השכונות פועלים חנויות לממכר מזון, מאפיות ובתי עסק המבצעים משלוחים עד הבית. על מנת למנוע התקהלויות בחנויות אלה ולוודא עמידה בוויסות תנועת הלקוחות בשל החשש להידבקות בקורונה, פנה ראש העיר, רונן פלוט, אל כל בעלי העסקים בתחום המזון הפועלים בעיר וביקש מהם להרחיב את שעות הפעילות עד חצות ובמידת הצורך במשך כל הלילה. ההיענות לבקשה הייתה מלאה ומידית. כבר ביום שבת האחרונה הודיעו בעלי הסופרים השונים בעיר כי ימשיכו לפעול עד חצות ובמידת הצורך גם אחרי חצות.

ראש העיר פלוט יחד עם ממלא מקומו אלכס גדלקין וראש מינהל עירוני לאה ספיר, ביצעו במהלך השבוע סיורים מיוחדים בכל הסופרמרקטים בעיר על מנת לוודא שהם עומדים בנהלים המחייבים של משרד הבריאות. "אני חייב לציין את ההיענות המלאה של כולם  ללא יוצא מן הכלל", אמר ראש העיר פלוט, וציין כי אפילו השוק העירוני שהמשיך לפעול השבוע בהתאם לנהלים, חילק כפפות בכניסה וביקש מהמבקרים להקפיד על מרחק של שני מטרים בהתאם לנהלים. 

גם בתי המרקחת בנוף הגליל נכנסו השבוע לעבודה בשעות לא שגרתיות על מנת לעמוד בצרכים. ראש העיר פלוט פנה אל בתי המרקחת וביקש להעמיד בית מרקחת תורן שיישאר פתוח כל הלילה בימי מגפת הקורונה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.