בבראודה ממשיכים בהידוק הקשרים האקדמיים הבינלאומיים

מעט לפני יום העצמאות שבו ד"ר דבורה טולדנו-קטעי, ראש המחלקה להנדסת תכנה וד"ר נירית גביש, ראש המרכז לחינוך הנדסי ויזמות במכללה האקדמית להנדסה בראודה, מביקור בן שבוע באוניברסיטת וידזמה (Vidzeme University of Applied Sciences) בעיר ולמירה (Valmiera) בלטביה. בביקור בלטביה השתתפו נציגים של אוניברסיטאות רבות מאירופה ואפריקה, בין היתר מאסטוניה, בלגיה, אנגליה, מצרים, נמיביה ועוד.
הנהלת אוניברסיטת וידזמה בלטביה עם ד"ר דבורה טולדנו-קטעי, ראש המחלקה להנדסת תכנה וד"ר נירית גביש, ראש המרכז לחינוך הנדסי ויזמות והלמידה במכללה האקדמית להנדסה בראודה.
צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה בראודה.

במהלך הביקור נפגשו עם צוות ההנהלה של האוניברסיטה, עם ראש העיר, עם הנהלת הסוכנות המקשרת בין האקדמיה לתעשייה במחוז ועם בעלי חברות IT מקומיות. במפגשים נבחנו שיתופי פעולה אפשריים בתחומים של מציאות מדומה ורבודה, פרויקטים של סטודנטים, הגשת בקשות משותפות למענקים ושיתופי פעולה מחקריים. כמו כן, השתתפו בפתיחה של האקתון בינלאומי בתחום של מציאות מדומה ורבודה.

עוד במסגרת הביקור, הרצו ד"ר טולדנו-קטעי וד"ר גביש בכנס בינלאומי שהתקיים באוניברסיטה מול האורחים מכל רחבי העולם. ד"ר טולדנו-קטעי הציגה קורס מקוון בינלאומי שפותח במסגרת פרויקטIN2IT להוראת מיומנויות הכרחיות, ואת ממצאי המחקר הראשוניים הנוגעים להערכת הקורס וחשיבותו. ד"ר גביש הציגה בהרצאתה את האתגרים עימם מתמודד תחום הנדסת האנוש בעולם בו המערכות נעשות אוטומטיות וכמעט אינן דורשות אינטראקציה של המשתמש, וכן את פעילויות המרכז לחינוך הנדסי ויזמות במכללה.

הביקור התקיים ביוזמת המשרד לקשרים בינלאומיים של המכללה (IRO), במסגרת תכנית אירסמוס+ של האיחוד האירופי אשר תומכת בקידום ההשכלה הגבוהה, ובהמשך לביקור בבראודה של סגל מהאוניברסיטה בלטביה, שהתקיים במהלך ינואר 2019. בחודש יוני יגיעו נציגי אוניברסיטת וידזמה לאורט בראודה להשתתף בכנס בנושא "מנהיגות הנדסית" ולהמשיך את הדיונים על שיתוף הפעולה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.