פוזיציה!

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, פנו בשבוע שעבר לשר המשפטים גדעון סער בדרישה לחשוף את תוצאות החקירה של פרשת רות דוד ועו״ד רונאל פישר

פליצ'ה פלד יו"ר אומ"ץ בכנס של תנועת אומ"ץ מחוז הצפון - 2018

תנועת אומ״ץ לא מתכוונת לשקוט בעניין פרשת רות דוד

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, פנו בשבוע שעבר לשר המשפטים גדעון סער, ליועמ״ש הד״ר אביחי מנדלבליט ולמבקר המדינה מתניה אנגלמן בדרישה לחשוף את תוצאות החקירה של פרשת רות דוד ועו״ד רונאל פישר. לטענתה של תנועת אומ״ץ הפרשה בתחילתה נחשפה בכל אמצעי התקשורת ומאז ועד היום לא פורסם  דבר על תוצאותיה.

בתנועת אומ״ץ טוענים כי אם אמנם נכונים החשדות המיוחסים למעורבים בה, מן הראוי כי המשטרה והפרקליטות יעשו הכל כדי להגביר ולקדם את סיום החקירה ופרסום המסקנות. בפנייתם כותבים ראשי אומ״ץ: ״זו אחת הפרשות שהסעירה את המדינה, פרשת רונאל פישר ועו"ד רות דוד, לשעבר פרקליטת מחוז תל אביב, כמו גם פרשת רשות המיסים שנחשפה ע"י חושף השחיתויות רפי רותם״.

עו"ד יצחק מינא יו"ר המועצה הציבורית ליד אומץ. צילום פרטי אומץ

להבנתה של אומ״ץ הדרך בהם התנהלה חקירת המשטרה והפרקליטות הביאו להימשכות התיק במשך שנים וללא תוצאות עד היום. באומ״ץ גם טוענים כי רות דוד היא הנאשמת המובילה לכאורה בתיק סבוך זה מעצם היותה בעבר פרקליטת מחוז תל אביב אשר לאחר פרישתה הפכה לשותפה במשרדו של רונאל פישר.

הפרשה התפרסמה מדגישים ראשי אומ״ץ לאחר שעו"ד רונאל פישר נחשד לכאורה שקיבל שוחד עבור פעולות שעניינם הטעיית הדין מול רשויות החוק.

עו"ד רות דוד נחקרה בנושאים שונים הקשורים לתפקידה כפרקליטת המחוז כאשר תיקים מסוימים שהיו בטיפולה "זכו" לכאורה לטיפול שונה מאשר תיקים אחרים וזאת לאור הקשר לכאורה שהיה בינה לבין עו"ד רונאל פישר. אין בידי התנועה את כל הנתונים המדויקים של העדויות השונות בנושא זה, אך דומה שפרשה זו, לכאורה, אין כל טיפול בה, הגם שהנתונים המצויים בידי התנועה מצדיקים את העמקת החקירה בעניין.


כיום מועמדת רות דוד לדין רק בעניין רונאל פישר, על עבירות לכאורה שביצעה כשהייתה שותפתו למשרד. ראשי התנועה הוסיפו כי גם מבקר המדינה לשעבר, יוסף חיים שפירא, שנדרש לעניין וקיבל עדויות מפורשות שנתנו בפני עובדי משרדו, לא פעל ולא הנחה לפתוח בחקירה כל שהיא ואף לא התקבלה כל תשובה לפנייה אליו. בתנועת אומ״ץ מצפים להתייחסותם המהירה של המכותבים לפנייה.

Exit mobile version