יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד דורש לחשב מסלול מחדש בפרשת עשרות הפדופילים לכאורה שזכו לחסינות

פליצ'ה פלד יו"ר אומ"ץ בכנס של תנועת אומ"ץ מחוז הצפון - 2018
פליצ'ה פלד יו"ר אומ"ץ בכנס של תנועת אומ"ץ מחוז הצפון - 2018

תנועת אומ״ץ בפנייה בהולה ליועמ״ש, לפרקליט המדינה ומפכ״ל המשטרה: ״יש לחשב מסלול מחדש בפרשת עשרות הפדופילים לכאורה שזכו לחסינות. מדובר על פי הספרות המקצועית בפצצות מתקתקות הכתובת על הקיר״.

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא פנו הבוקר במכתב בהול ליועץ המשפטי לממשלה, ד״ר אביחי מנדלבליט, פרקליט המדינה, עו״ד עמית איסמן ולמפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי בדרישה

להחזיר את אמון הציבור ולעשות את הכול על מנת לפתוח את פרשת עשרות הפדופילים, להגיש כתבי אישום נגד כל מי שלכאורה, מהווה איום על פגיעה בילדים, לחשוף את שמם ולמצות עמם את הדין.

כותבים ראשי תנועת אומ״ץ:  ״לאחרונה חשף העיתונאי, מאור צור המשמש כראש דסק הפלילים והכתב לענייני משטרה ושב"ס בחדשות 13, פרשה שהוסתרה מעיני הציבור ממנה עולה שניתנה חסינות ללמעלה מ- 30 פדופילים במסגרתה ימנע פרסום שמם למרות שהודו במפורש במעשה החמור.

על פי הפרסום, מזה כשלוש שנים מתנהל משפט פלילי כנגד הנאשם אלעד בן נון, המגדיר עצמו 

כ"צייד פדופילים" בגין  סחיטה של יותר משלושים גברים.  הנאשם התחזה לקטין בן 15 וחצי ניהל שיחות ואף קבע להיפגש עימם תוך שברור כי מדובר בפגישה אסורה על פי הדין עם קטין.

הנאשם חשף עצמו במפגשים עם הבאים כ"צייד פדופילים". בתמורה לאי חשיפתם ברבים ואת מעשיהם החמורים הוא דרש לשלם לו ולעמותות כסף. מדובר על פי הפרסום בחשודים בפדופיליה שהם בכירים במערכת הביטחון, הרפואה, אנשי עסקים ועוד.

מהפרסומים בתקשורת עולה כי במהלך חקירת משטרה נחקרו למעלה מ- 90 מעורבים. למרבה הפליאה – הוחלט להגיש כתב אישום נגד מי שמואשם בסחיטה בלבד.

הפרקליטות, על פי הידיעה,  שכנעה את "הקורבנות" להעיד בבית המשפט, להתוודות ולספר בדיוק מה קרה עם צייד הפדופילים כולל דבר הגעתם להיפגש, לכאורה, עם הקטין. למעורבים הובטח כי יעשו זאת בתמורה לצו איסור פרסום שמם. לא מאסר ולא אזהרת הציבור מפניהם והוקעתם והרחקתם מהחברה.

כמה מהם שהודו במעשה סיפרו בבית המשפט על השתלשלות העניינים שהובילה לקשר עם הקטין.

לא הוגש כתב אישום נגד אף לא אחד מבעלי חסינות, מפני פרסום שמם כנגד ה"צייד" הנאשם, לכאורה, שהיה קורבן בעברו לתקיפה, מבקשת התביעה להחמיר ולהרחיקו מהחברה במאסר ממושך – 14 שנים. מנגד פרשה חמורה זו מביאה לכך שלנו כציבור אין יכולת לדעת שאותם אנשים שמסתובבים בינינו חופשי וביניהם יש בכירים במערכות הממשלתיות השונות, הם בעלי תיק בגין חקירה פלילית בחשד לניסיון לבעילה אסורה בהסכמה או הטרדה מינית או ניסיון קיום יחסי מין עם קטין״.

עו"ד יצחק מינא יו"ר המועצה הציבורית ליד אומץ. צילום פרטי אומץ

ראשי תנועת אומ״ץ מדגישים כי נקיטת צעדים משפטיים נגד מעשה סחיטה ראויה בהחלט. לעומת זאת יש לגנות התחמקותם של עשרות פדופילים לכאורה מלתת את הדין על מעשיהם החמורים כנגד קטינים.

להבנתה של אומ״ץ העובדה שבין המעורבים בפרשה החמורה מעורבים לכאורה בכירים בביטחון, בבריאות ובעסקים מחייבת החמרה ולא הקלה. זו העת לפרסם את שמות המעורבים בפרשה. לחשוף בפני הציבור  מי נתן את ההוראה למנוע מהציבור לדעת את שמותיהם של הפדופילים לכאורה שקיבלו מעין תו ירוק להסתובב בינינו ללא חשש, פחד, מורא ובושה.

עוד כותבים ראשי התנועה:  ״העובדה שבין המעורבים בפרשה החמורה מעורבים לכאורה בכירים בביטחון, בבריאות ובעסקים מחייבת החמרה ולא הקלה. זו העת לפרסם את שמות המעורבים בפרשה. לחשוף בפני הציבור  מי נתן את ההוראה למנוע מהציבור לדעת את שמותיהם של הפדופילים לכאורה שקיבלו מעין תו ירוק להסתובב בינינו ללא חשש, פחד, מורא ובושה״.

הייתכן שואלים ראשי התנועה כי ילדי ישראל יהיו חשופים בפני אותם פדופילים לכאורה שהמדינה כבר יודעת עליהם ואינה עושה דבר כדי להרחיקם מהציבור? להיפך, היא מעניקה להם חסינות ומאפשרת להם להסתובב חופשי בינינו ולסכן את ילדינו.

להשקפתה של אומ״ץ הדעת לא יכולה לסבול מה היה קורה לו היה ילד מגיע לנקודת המפגש ולא צייד הפדופילים אלעד!


לא מתקבל על הדעת מדגישים ראשי אומ״ץ שאנו הציבור, לא נדע את השמות איתם נפגש לכאורה צייד הפדופילים. 

תנועת אומ״ץ  לא תקבל אי מיצוי הדין עם בני עוולה.

מדובר על פי הספרות המקצועית בפצצות מתקתקות. הכתובת על הקיר.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מינהל תקין וצדק חברתי ומשפטי דורשת צדק ומיצוי הדין כאן ועכשיו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.