"מדובר בסדרה אלימה וקשה שאינה מתאימה לילדים"

עורכת הדיו שרין סולן. צילום יח"צ
עורכת הדיו שרין סולן. צילום יח"צ

רכש עבור בנו תחפושת של דמות מהסדרה דיונון. האם התנגדה לרעיון שהבן שלה יתחפש לדמות רצחנית מהסדרה. "מדובר בסידרה אלימה וקשה שאינה מתאימה לילדים"

פורים בפתח וגם החג השמח הזה הוא סיבה לעימותים, אפילו כאלה שמגיעים עד לבית המשפט. זוג הורים משכילים באמצע שנות השלושים לחייהם, הבעל בכיר בהייטק האישה עוסקת בחינוך לגיל הרך, מצויים מזה תקופה ארוכה בסכסוך כשהמחלוקת ביניהם החמירה בשנתיים האחרונות עקב חיסוני הקורונה, כן או לא, לשלושת ילדיהם.

לפני כמה חודשים כבר החליטו על פרידה ו"אחריות הורית משותפת". במסגרת זו החליט האב כי בסמכותו לפנק את בנו בכורו ורכש עבורו תחפושת של דמות מהסדרה דיונון. האם התנגדה לרכישה הזו ולרעיון שהבן שלה יתחפש לדמות רצחנית מהסדרה. "מדובר בסידרה אלימה וקשה שאינה מתאימה לילדים", היא טענה "ואני לא רוצה שבני יתחפש לרוצח מהסדרה". היא הציעה לבעלה לרכוש עבור הילד תחפושת של דדפול שהוא ה"ילד הרע" של גיבורי העל, חסר כל גינונים או טאקט, "דדפול ההורס!"

בעקבות העימות הזה התייצבו שני בני הזוג כל אחד אצל עורך דינו. האישה הזהירה את הבעל כי תשלול את אחריותו המשותפת ותפנה לבית המשפט ותדרוש צו למניעת השימוש בתחפושת הרצחנית.

הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן מדגיש כי מדובר בתחפושת מקובלת אצל ילדים בגיל של בנו. "התחפושת היא להיט אצל ילדים, להיפך היא מעניקה לילד ביטחון עצום ומעמד חברתי", הסביר הבעל.

עו"ד סולן הדגישה בתשובה כנגד טענות האם כי ויכוחים ומריבות סביב תחפושת של הילד מעידים יותר מכל על היותה של האם כוחנית ושתלטנית, שאינה יודעת לקחת נשימה ארוכה ולהתחשב גם ברצון הילד. "מדובר בתחפושת ולא בדמות שאתה הוא יתנהל כל החיים".

עו"ד סולן הדגישה עוד כי האב עומד על שלו שבנו ייהנה מהתחפושת שרכש  עבור בנו "אם יתברר לאב כי אמו מנעה ממנו להתחפש לדמות מהסדרה דיונון שהוא כל כך אוהב. האב יעתור לבית המשפט ויבקש להעביר את האחריות ההורית אליו. "שתלטנות וכוחניות מצד האם בניגוד לרצון הילד זו חציית קו אדום בהורות המשותפת", סיכמה עו"ד סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.