מבקש להתגרש ולהינשא ל"אישה קטלנית"

בני הזוג הנשואים באופן רשמי כבר 20 שנה ומאהבת אחת.
בני הזוג הנשואים באופן רשמי כבר 20 שנה ומאהבת אחת.

האישה: "אני לא רוצה להתגרש. אני חוששת לחיי בעלי… המאהבת שלו כבר "הרגה" שני בעלים ועל פי ההלכה היא נחשבת ל 'אישה קטלנית' "

הסיפור שלפנינו עוסק בשלוש דמויות: בני הזוג הנשואים באופן רשמי כבר 20 שנה ומאהבת אחת. כולם נושקים לגיל 75 אבל התשוקה והיצרים לא נעלמים גם בגילאים האלה. הדרמה החלה לאחר שהבעל הפנסיונר הכיר אלמנה "צעירה" בת 74 באתר הכרויות. האישה לא ידעה דבר וחצי דבר על הרומן, עד שבעלה החליט לעזוב את הבית.

האישה הנבגדת מגלה לעורכי הדין שרין ואורן סולן כי במכתב ששיגר אליה בעלה הוא כתב לה בין היתר, כי הוא מוכן לוותר על הכספים שיש להם בחשבון המשותף תמורת גט. לעומת זה או לא מוכן לוותר על דבר וחצי דבר שהשיג טרם נישא לה לפני 20 שנים.

האישה מספרת כי הוא הכיר אלמנה ששני בעליה הקודמים נפטרו בנסיבות כאלה ואחרות ולכן היא חוששת לחייו. היא מציינת כי בגמרא יש שתי גרסאות, לשאלה מתי אישה נחשבת ל"אישה קטלנית". גרסה אחת אומרת כי אישה שאיבדה שני בעלים תחשב ל"אישה קטלנית". והשניה, רק אחרי שאיבדה שלושה בעלים היא תחשב ל"אישה קטלנית". "אני לא רוצה להתגרש, אני חוששת לחיי בעלי. המאהבת שלו כבר "הרגה" שני בעלים ועל פי ההלכה היא נחשבת ל 'אישה קטלנית' ".

עוד היא טוענת בפני עורכי הדין סולן כי היא מסכימה שבעלה ייפגש פעמים בשבוע עם המאהבת שלו אבל היא לא תסכים להתגרש ממנו. עו"ד שרין סולן ציינה כי האישה באמת חוששת לחיי בעלה וחוששת שאם יינשא ל"אישה קטלנית", המאהבת תהיה אלמנה בפעם השלישית. הבעל טוען להגנתו: "זכותי להינשא לאיזה אישה שאני רוצה ואין צורך לדאוג לי. אשתי מימיילא לא דואגת לי כבר שנים ולא מספקת את צרכי. לא סתם הכרתי אישה אחרת".

לאישה הוצע הסכם פשרה נח יחסית אבל היא סירבה לחתום עליו. בני הזוג נשלחו לישוב סיכסוך כנדרש על פי החוק במקרים כאלה ורק אם הליך זה לא יצלח, יפתח תיק בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה שבמהלכו תעלה לדיון סוגיית האישה הקטלנית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.