חקירה ופעילות נחושה ומהירה שהתנהלה הלילה בעקבות אירוע ירי והשלכת רימונים בכפר קרע הביאה למעצרם של 2 חשודים תושבי המקום בחשד למעורבות בארוע

צילום דוברות משטרה

חוקרי תחנת עירון פתחו הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת קול ירי ופיצוץ סמוך לשעה 01:45 בכפר קרע, כאשר עפ"י גורמי רפואה מהמקום פונה תושב המקום בן 49 לאחר שנפצע בפניו באורח קל ככל הנראה מרסיסים.

מהחקירה הראשונית עולה כי הרקע לארוע ככל הנראה סכסוך מקומי שהתפתח בעקבות תאונת דרכים נזק בלבד שהתרחשה קודם לכן, ובעקבות כך חשודים שהגיעו לביתו של הקורבן (49) פתחו באש והשליכו 2 רימונים לעבר הבית לאחר מכן נמלטו מהמקום.

בתוך כך, חוקרי משטרת עירון יחד עם לוחמי יס"מ מנשה, לוחמי מג"ב ואנשי הזיהוי הפלילי, החלו באיסוף ממצאים מהזירה, לצד סריקות והפעלת אמצעים שונים, לשם בחינת נסיבות האירוע ולאיתור החשודים.

בזכות תגובה מהירה של השוטרים והערכת מצב שקיים מפקד תחנת עירון, סנ"צ דודי רוזנטל בשטח, פשטו השוטרים על בתיהם של החשודים ועצרו 2 מתושבי המקום בחשד למעורבותם בארוע, כמו כן במקום נתפסו ממצאים שמחזקים את החדשות נגדם.

בתום הפעילות מפקד תחנת עירון, סנ"צ דודי רוזנטל אמר:

מדובר באירוע חמור אשר הביא לפציעתו של תושב המקום, לא ניתן לעבריינים להרים את הראש, נמשיך לפעול ביתר שאת ובנחישות תוך כדי שימוש בכלל האמצעים והמשאבים העומדים לרשותנו על מנת להביא את החשודים לדין".

בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט השלום בחדרה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.