בן 65 ירה ופצע שלושה קורבנות על רקע סכסוך שכנים – בתום חקירה של שוטרי מחוז חוף הוגש היום כתב אישום כנגד החשוד תושב הכפר ראס עלי.

תמונת הנשק והכדורים שנתפסו. קרדיט: דוברות המשטרה
תמונת הנשק והכדורים שנתפסו. קרדיט: דוברות המשטרה

בתאריך 30.10.23 סמוך לשעה 12:09התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על אירוע ירי בכפר ראס עלי.
כתוצאה מהירי נפצעו 3 תושבי המקום(34, 43, 70) באזור פלג גוף תחתון ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם.

שוטרי מחוז חוף של תחנת זבולון הוזעקו למקום ופתחו בחקירה שממנה עלה כי התפתח סכסוך בין החשוד לשכן שלו יומיים לפני האירוע על רקע בניית מקלט והמיקום שלו.

ביום בניית המקלט ועם הגעת משאבת הבטון לבצע יציקה החלה במקום מהומה כאשר החשוד חסם את דרכה של משאבת הבטון, תוך כדי שהוא מקלל וצועק על כל מי שהיה במקום ולפתע שלף נשק מסוג "קרלו" והחל לירות באוויר, ולאחר מכן ירה לעבר אנשים שנכחו במקום וגרם לפציעתם של 3 אנשים בפלג גוף תחתון וברח מהמקום.

שוטרי תחנת זבולון שהוזעקו למקום פתחו בחקירה מואצת, במהלכה איתרו את החשוד (65) תושב המקום ועצרו אותו. במהלך החיפושים במקום, גם נתפס כלי הנשק מסוג "קרלו" ששימש אותו בירי, ועוד 290 כדורים של 9 מ"מ.
החשוד הועבר ביחד עם הממצאים לתחנת המשטרה להמשך חקירה.

עם התקדמות החקירה ומלאכת איסוף הראיות הצליחו החוקרים לבסס ראיות כנגד החשוד, ומעצרו הוארך מעת לעת.

בהתאם לצורכי החקירה, היום הוגש כנגד החשוד באמצעות פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בגין ירי בשטח בנוי, נשיאה ואחזקת נשק ופציעה זדונית ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות ותפעל בנחישות תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה למלחמה במקרי האלימות ברחוב הערבי, ולרבות מיצוי הדין ע

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.