"אני חושש מאד שאנחנו נמצאים לפני גל של הדבקות קורונה במערכת החינוך", הזהיר ראש המועצה האזורית עמק הירדן עידן גרינבאום

ראש המועצה האזורית עמק הירדן עידן גרינבאום

"אני חושש מאד שאנחנו נמצאים לפני גל של הדבקות קורונה במערכת החינוך. מישהו במשרד הבריאות חייב לנער את הנהלת ההתאחדות לכדורגל. עכשיו, לפני שיהיה מאוחר! לא יתכן שקבוצות כדורגל של ילדים מישובים ירוקים ישחקו מול קבוצות מישובים כתומים ואדומים! היכן משרד הבריאות ומשרד החינוך?" שואל ומזהיר ראש המועצה האזורית עמק הירדן עידן גרינבאום.

עוד הוא הוסיף: "יומיים אחרי משחק כדורגל כזה, יתחיל גל הדבקות של מורים ומערכת החינוך שלנו תושבת. עמק הירדן ירוק כולו, עבדנו קשה מאד כדי להגיע למצב הזה. אסור לאפשר לתלמידים בריאים להידבק בקורונה במשחק נגד קבוצת כדורגל מישוב כתום או אדום ואז לחזור לכיתות ולהדביק את המורים והחברים שלהם".

גרינבאום קורא הבוקר במסר דחוף למשרדי החינוך והבריאות להתעורר לפני שיהיה מאוחר. "המועצה האזורית עמק הירדן ירוקה לחלוטין כבר קרוב לשבועיים. כל 22 הישובים מוגדרים ירוקים על פי מתווה הרמזור. אבל בהתאחדות לכדורגל החליטו שאין מניעה לאפשר לילדים מישובים ירוקים לשחק מול ילדים מישובים שבהם יש נתוני תחלואה גבוהים יותר".

ראש המועצה קורא לפעולה דחופה של המערכת. "אסור לאפשר את הדבר הזה. אם מישהו בהתאחדות התבלבל – צריך שבמשרד החינוך יתעשתו ויעצרו את הטירוף הזה. אחרי שני משחקי כדורגל כאלה – מורים ותלמידים במערכת ששמרנו עליה מכל משמר יתחילו לחלות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.