שר הכלכלה והתעשייה ח"כ ניר ברקת ביקר בנהריה

שר הכלכלה ניר ברקת וראש עיריית נהריה רונן מרלי
שר הכלכלה ניר ברקת וראש עיריית נהריה רונן מרלי צילום: אריאל זנדברג

השר ניר ברקת נענה להזמנתו של ראש עיריית נהריה רונן מרלי והגיע לביקור בעיר שכלל מפגש עם הנהלת העירייה בה קיבל השר סקירה על התפתחות העיר ועל התקדמות הקמתו של אזור התעסוקה החדש. בנוסף נפגש השר עם נציגי מפעל 'טכנולוגיית להבים' ועדכן על מאמצי משרדו למצוא פיתרון בנושא

לראשונה מאז נכנס לתפקידו, הגיע שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ ניר ברקת לביקור בנהריה בהמשך להזמנה שקיבל מראש העירייה רונן מרלי במהלך פגישה שקיימו רק לפני שבועיים בלשכת השר בירושלים. במהלך ביקורו שמע השר סקירה נרחבת מראש העירייה רונן מרלי על התפתחות העיר, על הפרויקטים העתידיים ובהם אזור התעסוקה שייבנה בעיר בסמוך למרכז הרפואי לגליל.

חלקו השני של הביקור הוקדש למפעל 'טכנולוגיית להבים'. השר ברקת ציין כי מודבר בנושא חשוב עליו שוחח גם עם ראש הממשלה נתניהו ועם יו"ר ועדת הכספים בכנסת, ח"כ משה גפני. בפגישה של השר ברקת וראש העירייה מרלי, השתתפו גם ראש מועצת כיסרא- סמיע, יאסר ג'דבאן, יו"ר ההסתדרות במרחב גליל מערבי אשר שמואלי, הנהלת המפעל וחברי ועד העובדים.

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: ״נהריה נמצאת בתנופה ועשייה ושמחתי לבקר בה בהזמנת חברי, ראש העיר רונן מרלי. הנחיתי את אנשי משרד הכלכלה שהצטרפו לסיור, לסייע בכל הדרוש לעיר נהריה כדי להמשיך את צמיחתה ושגשוגה ולפיתוח של התעשייה באיזור. פגשתי יחד עם ראש העיר מרלי את אנשי מפעל להבים, שמעתי את קולם ואני פועל כדי לנסות לסייע להם ככל הניתן. התרשמתי עמוקות מהתוכניות לפיתוח נהריה, כולל הקמת המרינה החדשה ופתיחת איזור התעשייה החדש. אני מחוייב לנהריה ולפיתוחה ומודה לראש העיר על האירוח החם״.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "מודה לשר ברקת שהבטיח כי יעזור לנהריה ולמרחב הגליל המערבי כולו ובעיקר בקידום הקמת אזור התעסוקה שיביא בשורה עצומה לתעסוקה בעיר ובאזור. שמחתי לשמוע כי השר התחייב שיוביל את העבודה הממשלתית בניסיון למצוא פיתרון לנושא מפעל טכנולוגיית להבים וכולנו תקווה לשמוע בשורות טובות בקרוב".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.