שוטרי משטרת ישראל עצרו 4 חשודים בחשד לירי לעבר איטליז בכפר כנא והוגשו כנגדם כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים על מנת להגן על שלום הציבור וביטחונו

שוטרי משטרת ישראל פועלים בנחישות לאורך כל ימות השנה במטרה להגיע לאותם עבריינים הפועלים באלימות ומשתמשים באמצעי לחימה במסגרת סכסוכים או בפעילות עבריינית,במטרה למגר את השימוש הנרחב בנשק בקרב החברה בכלל ובחברה הערבית בפרט.
בתאריך 3/2/19 בכפר כנא בוצע ירי מכלי רכב מסוג מזדה לעבר איטליז (כביש 754),למבנה נגרמו נזקים מפגיעות הקליעים.שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום ופתחו בחקירה במסגרתה יום למחרת הארוע ,נתפס רכב זהה לרכב ששימש את החשודים בביצוע הירי. בעל כלי הרכב (22 כנא)נעצר,נחקר ועם התפתחות החקירה שנוהלה בתחנת כנא נעצרו עוד 3 חשודים נוספים.
מעובדות כתב האישום עולה שבתאריך 3/2/19 בעל הרכב פירק את לוחית הרישוי מרכבו מסוג מזדה לנטיס על מנת לטשטש את סימני הזיהוי של הכלי הרכב ויחד עם קטין נסע לפגוש נאשם נוסף.
סמוך לשעה 23:30 פגשו בנאשם נוסף שהצטייד בכלי נשק, בעל כלי הרכב נהג ברכב ובכיסא האחורי ישבו הקטין והנאשם החמוש,בהגיעם סמוך לאיטליז ,ירה הנאשם החמוש לעבר האיטליז,פגע במבנה ומיד השלושה נמלטו מהמקום בכלי הרכב.
עוד עולה מעובדות כתב האישום שהרקע לארוע הינו סכסוך בין נאשם נוסף ששידל את הנאשמים האחרים לבצע את הירי לעבר האיטליז.
בתום גיבוש התשתית הראייתית נגד ארבעת הנאשמים אתמול (17/3/19)פרקליטות מחוז צפון הגישה לבימ"ש מחוזי נצרת נגד הארבעה כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.
בנוסף בהליך המשפטי תבקש משטרת ישראל לחלט את כלי הרכב ששימש את הנאשמים בביצוע העבירה.
משטרת ישראל ,תמשיך לפעול לאיתור כלי נשק,אמצעי לחימה וחשיפה של אותם עבריינים עד להבאתם לדין כאחד מהיעדים המרכזים במסגרת תוכניתה למגר את תופעת האלימות והשימוש בירי מתוך מטרה להוביל לשינוי המציאות כדי להרחיק את הפעילות העבריינית מחיי היום יום של האזרחים הנורמטיבים,להגביר את הביטחון האישי ברחובות תוך שיתוף פעולה עם כל גורם הנהגה שיהיה מוכן לפעול למיגור האלימות.*
מצ"ב תמונת כלי הרכב ששימש את הנאשמים?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.