פה אחד אושר תקציב עיריית נוף הגליל לשנת 2023 : 370,073 מיליון שקלים

פה אחד אושר תקציב עיריית נוף הגליל לשנת 2023 : 370,073 מיליון שקלים התקציב מבטא זו שנה שישית ברציפות את תנופת הפיתוח והצמיחה הכלכלית האדירה של נוף הגליל

התקציב מבטא זו שנה שישית ברציפות את תנופת הפיתוח והצמיחה הכלכלית  האדירה של נוף הגליל   

עיריית נוף הגליל היא בין הרשויות הראשונות בישראל שמאשרות את תקציב השנה הקרובה 2023 ובין הבודדות שמאשרות אותו פה אחד. התקציב אושר בישיבה מליאה חגיגית שהתקיימה ביום רביעי שעבר. גזבר העירייה בני קונפורטי הציג את עיקרי התקציב והסביר כי בשנת התקציב הקרובה תקציב העירייה יגדל בעוד כ- 20 מיליון שקלים, על רקע המשך תנופת הפיתוח והיקפי הפרויקטים הכלכליים המתבצעים בעיר.

תוספת התקציב תוזרם לארבעה תחומי ליבה שסומנו כיעדים המרכזיים גם לשנה הקרובה: תחום החינוך המוגדר כמוביל איכות עירונית יזכה לתוספת של 4.5 מיליון ₪,  שירותי הרווחה לתוספת של 1.8 מיליון שקלים ושאר הגידול בתקציב יועבר להגברת הביטחון האישי ולשדרוג סל השירותים לתושב. "תקציב 2023 מביא עמו שורה של בשורות והשקעות שנוגעות ישירות בתחומים רבים שיש בהם כדי לשפר משמעותית את איכות החיים בקרב משפחות, זוגות צעירים, ילדים, בני נוער ובני גיל הזהב " מסר מנכ"ל העירייה, עדי מלכה וציין כי בתקציב הושם דגש על תחום השירות לתושב –  הן בשדרוג איכות החיים והן בהגברת תחושת הביטחון האישי.

מהעירייה נמסר כי  2023 תביא את מהפכת ההתחדשות העירונית לשלבים מתקדמים  בהיצע הבניה למגורים והתעסוקה עתירת השכר והידע:"נוף הגליל הופכת לעיר אטרקטיבית מאין כמוה, עיר משגשגת, מצליחה ופורחת בכל תחומי העשייה."

עוד נמסר כי  גם השנה, בפעם השישית ברציפות מסיימת העירייה שנת תקציב מאוזנת ונמנית על  הרשויות האיתנות בישראל. "'העירייה תמשיך לקדם את התוכניות הפרויקטים הגדולים עליהם היא אמונה: המשך פיתוח העיר לצד התחדשות השכונות הוותיקות, המשך ביצוע פרויקטים רבים בתחומי התשתיות, התחבורה, הפארקים והגנים הציבוריים, המשך טיפול בשכונות הוותיקות והחדשות כאחד לצד התחלת יישום הסכם הגג שנחתם בסוף שנת 2022 "נמסר מהעירייה.

 היצע הבנייה למגורים יעמוד בשנה הקרובה בראש סדר העדיפויות העירוני לצד המשך פיתוח וקידום מוקדי תעסוקה מתקדמים בתעשיית ההייטק לצד חיזוק עסקים מקומיים, המשך שדרוג ופיתוח העיר וקידום הפרויקטים הלאומיים: השלמת אכלוס קריית הממשלה והתקדמות העבודות להקמת הרכבת הקלה "נופית".

כאמור, תקציב 2023 הוא הגדול ביותר בתולדות העיר. בנוסף לתקציב השוטף עומדים לרשות העירייה תקציבי פיתוח המסתכמים במאות מיליוני שקלים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.