אחות (בכחול ו)בלבן: לינה פרמוט, בת 46 מחיפה, אחות מרפאת פרסונל ברמב"ם, צבעה את הביטוי "אחות בלבן" בצבעים אחרים לגמרי.

לינה פרמוט במדי אחות רמב"ם. צילום: הקריה הרפואית רמב"ם
לינה פרמוט במדי אחות רמב"ם. צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

כבר כמה שבועות שפרמוט מסתובבת ברחבי המרכז הרפואי בלוק פטריוטי לחלוטין – עליונית לבנה מעל המדים הכחולים, נעליים בשני צבעים שונים, אחת בכחול והשנייה בלבן, ועל הקרקפת גילוח בצורת מגן דוד, צבוע בכחול.
"אני ציונית מושבעת, אוהבת את המדינה שלנו, את הצבא שלנו וחושבת שאנחנו צריכים לחזק ולהתחזק בכל דרך אפשרית", היא מסבירה את ההחלטה הלא רגילה שלה, "זו הדרך שלי. אני ידועה בתור אדם צבעוני ולא רגיל. לקחתי את לינה שכולם מכירים, וגייסתי אותה לחיזוק המורל הלאומי".

פרמוט, שעובדת כבר 20 שנה כאחות ברמב"ם, מספרת על התגובות שהיא מעוררת כשהחברים, הקולגות ומבקרי בית החולים נתקלים בה: "אני רואה אנשים מחייכים, אני רואה אנשים מגיבים עם העיניים, שואלים שאלות. יש פה עניין, אין ספק. אני חושבת שזה עושה לאנשים טוב. גורם להם להרגיש גאים ומאוחדים. זה חלק מהעניין".

לדבריה, הביטוי החיצוני שהיא בחרה להציג כאקט של תמיכה, הוא בראש ובראשונה לצה"ל, אבל גם למדינת ישראל והאנשים הנהדרים שחיים בה: "אם הייתי יכולה לתרום באופן אחר, אז הייתי מתגייסת עכשיו. אבל זה הצו 8 שלי. זו הדרך שלי לשלוח חיזוקים וכוחות, להבהיר מעל לכל ספק – שביחד ננצח!".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.